Wegens het uiteindelijk niet werken van een script vraag ik opnieuw jullie aandacht: ik wil graag dat als je iets invoert en op verzenden drukt je ip wordt opgeslagen in een txt bestandje zodat je dat niet nogmaals iets kan invoeren. Weet iemand daar een script voor?
Edit:
Weet nu ook iemand dat als je al iets hebt ingevoert in het txt bestandje wordt gekeken of je al een keer erop hebt gedrukt, en zo ja dan zegt van bijv: je hebt al gestemt??????????
12 antwoorden
Gesponsorde links
Abbas - 11/09/2009 08:55 (laatste wijziging 11/09/2009 08:55)
Crew .NET
Simpelweg het IP ophalen en naar een bestaand tekstbestand schrijven:
ok bedankt arie!
dus als ik het goed begrijp wordt dit de code:
[..code..]
en moet ik bij de # iets neerzetten of zo laten?
Als je zelf logisch denkt dan weet je het antwoord wel.
$sIP komt aardig overeen met het id van jou $ip..
$sIP is nog niet ingevuld hmmm..
Verder raad ik je aan om nog even heeeel wat php-tuts door te nemen aangezien wij je hier nog alles voor moeten kauwen
Gast ik denk heus wel na hoor maar sommige dingen snap ik gewoon niet dus doe gewoon niet zo moeilijk en zeg gewoon wat ik nog moet aanpassen. Of iemand anders natuurlijk g
<?php
$game = $_POST["game"];
$gomail = true;
if ($game=="")
{
echo "Vul de game in of stem hierboven!<br>";
$gomail = false;
}
if ($gomail==true)
{
mail("mail@mail.com","Anders stem poll","
$game
","From: Anoniem");
echo '<b><font color="black">Je hebt gestemd op een zelf in te vullen game!<br>Deze is opgeslagen in onze database maar wordt niet weergeven (maar telt natuurlijk wel mee als stem)!</font></b>';
echo '<form action="index.htm" ><input type="submit" value="Terug" /></form>';
}
else
{
echo '<form action="poll.htm" method="POST"><input type="submit" value="Terug" /></form>';
}
?>
echo'<b><font color="black">Je hebt gestemd op een zelf in te vullen game!<br>Deze is opgeslagen in onze database maar wordt niet weergeven (maar telt natuurlijk wel mee als stem)!</font></b>';