$qSelect_producten = mysql_query("SELECT * FROM ".$Tabellen_producten." WHERE id='".$_GET["producti"]."' LIMIT 1");
Dat is al niet slim ivm SQL injection. mysql_real_escape_string() die $_GET eerst.
Als het lokaal wel lukt maar op je webserver niet, kan dat liggen aan <? ipv <?php of misschien support je server geen cookies. 500 kan eigenlijk alles zijn, omdat je dat krijgt wanneer de server geen andere error heeft die passend is.
Maar hoe zou ik het dan moeten doen?
Verder licht het ook niet aan de server daar hij op de server zelfde server staat met die testen. Ook werkt de andere code allemaal wel en alleen deze happert nu op de een of andere duistere wijzen.
je kunt toch wel debuggen? Je zorgt iets dat er neits word geladen (leeg bestand). Werkt het, dan zet je je head neer. Werkt dat zet je deels je body neer, netzolang tot t niet meer werkt, en dan ligt je fout daar ergens in
ja maar daar zit het hem nu juist in. Zodra ik klik op de button om de artikelen in de winkelwagen te leggen geeft hij die 500 foutmeld pagina. Maar als ik dan op refersen klik wordt hij weer direct weergegeven.