login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

constant encapsed string na plaatsen code (Opgelost)

Offline wemke - 22/08/2009 20:54 (laatste wijziging 22/08/2009 20:58)
Avatar van wemkeNieuw lid Hallo allemaal,

Mijn eerste post, dus ik hoop dat hij volgens de (gelezen) regels is. Ik zit al een paar uur te worstelen met de code van een formulier. Hij geeft namelijk direct de foutmelding op mijn website:
T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING

De code is kort, dus ik geef hem geheel:

1. <form action="http://application.budgetmailer.com/subscribe.aspx"
  2. method=post name=budgetmailer_form target=budgetmailer_window>
  3. <table style="font-family: Arial;font-size: 11px">
  4. <tr><td>Voornaam: </td><td><input type=text name=naam size=25 maxlength=50></td></tr>
  5. <tr><td>Tussenvoegsel: </td><td><input type=text name=tussenvoegsel size=25 maxlength=10></td></tr>
  6. <tr><td>Achternaam: </td><td><input type=text name=achternaam size=25 maxlength=50></td></tr>
  7. <tr><td>E-mail adres: </td><td><input type=text name=email size=25 maxlength=50></td></tr>
  8. <tr><td><input type=button value="Aanmelden"
  9. onClick = "window.open('','budgetmailer_window','width=300,height=80,toolbar=0');
  10. budgetmailer_form.form_action.value='1';
  11. var a=window.setTimeout('document.budgetmailer_form.submit();',500);"></td>
  12. <td><input type=button value="Afmelden"
  13. onClick="window.open('','budgetmailer_window','width=300,height=80,toolbar=0');
  14. budgetmailer_form.form_action.value='-1';
  15. var a=window.setTimeout('document.budgetmailer_form.submit();',500);"></td></tr></table>
  16. <input type=hidden name=form_id value="0X@@12wyJ8W698=">
  17. <input type=hidden name=form_action>
  18. </form>

Wie ziet de fout(en) wel? Ik word er een beetje moedeloos van...

Vriendelijke groet,
Wemke

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 22/08/2009 20:57 (laatste wijziging 22/08/2009 21:01)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Niet volgens de gelezen regels dus, anders had je codetags rond je code geplaatst!

Ik weet niet of het volgende kan helpen maar doe eens overal:

1. <input type="text" value="iets" />

In plaats van:

1. <input type=text value=iets />

Maar aan de andere kant, dat is een foutmelding van PHP die je krijgt terwijl ik hier nergens PHP zie staan in je code...
Offline wemke - 22/08/2009 21:25
Avatar van wemke Nieuw lid Bedankt voor je hulp en de berisping.

Ik heb je voorstel toegepast, maar het maakt niets uit. Ik ben bang dat er ergens een aanhalingsteken verkeerd staat. Ik zie het alleen echt niet meer... Wie wel?

Dit formulier moet in de voorpaginatekst van een oscommerce-winkel komen. Die is in PHP, vandaar.
Offline Abbas - 22/08/2009 22:07
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ben je dan wel zeker dat de fout dan in dit formulier ligt en niet in andere code die je ergens hebt staan?
Offline wemke - 22/08/2009 22:38
Avatar van wemke Nieuw lid De pagina werkte tot nu toe probleemloos. Ik zet deze code erin en hij geeft de foutmelding. Ik haal de code weg en hij functioneert weer. Vandaar mijn vermoeden dat er een fout in de code zit. Ik ben blij met alle tips hoor, dus waag gerust nog een poging ;)
Offline Richard - 23/08/2009 03:11
Avatar van Richard Crew algemeen Enige probleem voor ons is dat er geen PHP-code te zien is... Graag de *volledige* code posten, anders is er niks mee te beginnen.
Offline tictac_php2 - 23/08/2009 03:41
Avatar van tictac_php2 Nieuw lid php fout, geen php code
Offline Richard - 23/08/2009 10:31
Avatar van Richard Crew algemeen Ja, heel leuk, maar hoe verwacht je dat wij een PHP fout kunnen oplossen zonder de relevante *PHP*-code te zien?
Offline wemke - 23/08/2009 20:33
Avatar van wemke Nieuw lid Sorry, blijkbaar is het dan een html-probleem en geen php-probleem en heb ik mijn vraag op de verkeerde plek gesteld... Door de foutmelding, dacht ik dat er in de code iets stond wat niet te verenigen was met de rest van de pagina.

Ik zag zelf wel spaties staan waar ze niet horen bijvoorbeeld, maar dan nog blijft het probleem bestaan. Ik leg het probleem gewoon neer bij de maker van de code. Hij zoekt het zelf maar uit!  

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s