Lid |
|
hallo allemaal,
ik heb een optie voor de bezoekers van me site gemaakt dat ze kunnen stemmen op iets wat ze zelf leuk vinden dus heb ik ff een heel simpel mailscriptje gemaakt waar ze dat kunnen invullen maar nu heb ik jullie hulp nodig want ik wil dat ze maar 1x per week kunnen stemmen. hoe moet ik dat doen?
verwerk.php van mn mailscript:
<?php
$game = $_POST["game"];
$gomail = true;
if ($game=="")
{
echo "Vul de game in of stem hierboven!<br>";
$gomail = false;
}
if ($gomail==true)
{
mail("mijnmail@gmail.com","Anders stem poll","
$game
","From: Anoniem");
echo '<b><font color="black">Je hebt gestemd op een zelf in te vullen game!<br>Deze is opgeslagen in onze database maar wordt niet weergeven (maar telt natuurlijk wel mee als stem)!</font></b>';
echo '<form action="index.htm" ><input type="submit" value="Terug" /></form>';
}
else
{
echo '<form action="poll.htm" method="POST"><input type="submit" value="Terug" /></form>';
}
?>
<?php $game = $_POST["game"]; $gomail = true; if ($game=="") { echo "Vul de game in of stem hierboven!<br>"; $gomail = false; } if ($gomail==true) { mail("mijnmail@gmail.com","Anders stem poll"," $game ","From: Anoniem"); echo '<b><font color="black">Je hebt gestemd op een zelf in te vullen game!<br>Deze is opgeslagen in onze database maar wordt niet weergeven (maar telt natuurlijk wel mee als stem)!</font></b>'; echo '<form action="index.htm" ><input type="submit" value="Terug" /></form>'; } else { echo '<form action="poll.htm" method="POST"><input type="submit" value="Terug" /></form>'; } ?>
P.s als je de code weet hoe ik dit moet doen zeg er dan ook aub bij waar die code moet komen te staan.
|