login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mijn foto upload systeem geef een hoop fouten

Offline Mroseboom - 17/08/2009 15:25
Avatar van MroseboomLid Beste sitemasters

Ik heb een foto upload syteem gemaakt maar hij geeft een paar foute.
Misschien weten jullie wat ik verkeerd doen denk dat jullie er meer verstand van hebben dan ik.
Hij geeft deze fouten
Warning: imagecreatetruecolor() [function.imagecreatetruecolor]: Invalid image dimensions in /home/holoshout/domains/holoshout.one2xs.com/public_html/classes/ImageResizer.class.php on line 54

Warning: imagecopyresampled(): supplied argument is not a valid Image resource in /home/holoshout/domains/holoshout.one2xs.com/public_html/classes/ImageResizer.class.php on line 55

Warning: imagejpeg(): supplied argument is not a valid Image resource in /home/holoshout/domains/holoshout.one2xs.com/public_html/classes/ImageResizer.class.php on line 56

Warning: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in /home/holoshout/domains/holoshout.one2xs.com/public_html/classes/ImageResizer.class.php on line 58

Hier is de code
http://www.plaatscode.be/137401/

Hopelijk kunnen julie het oplossen of weten jullie een tip voor mijn.
Alvast bedankt

Marcel, 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline kickasgamer - 17/08/2009 15:57
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde volgens mij helpt het al als ge de eerste error oplost. En ge kunt ook de oplossing bijna uit de error halen:

Citaat:
Warning: imagecreatetruecolor() [function.imagecreatetruecolor]: Invalid image dimensions in /home/holoshout/domains/holoshout.one2xs.com/public_html/classes/ImageResizer.class.php on line 54

en dat is de lijn code:

1. $dst = imagecreatetruecolor($this -> tn_width, $this -> tn_height);

dus waarschijnlijk gaan $this->tn_width en/of $this->tn_height leeg zijn
Offline Mroseboom - 17/08/2009 16:11 (laatste wijziging 17/08/2009 16:16)
Avatar van Mroseboom Lid kee ik zouw efe kijken

heb efe gekeken en naar deze site zoekt ie
en dan zegt hij neit leeg is
http://www.holo...height=200
zie je dat?

Offline kickasgamer - 17/08/2009 16:19
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ik zie wel geen image als ik die link open miss dat het daar aan ligt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s