login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

uitpakken zip bestanden met php

Offline Jootn - 12/08/2009 18:59
Avatar van JootnNieuw lid Hallo allemaal.

Ik heb hier een zip bestandje dat zo'n 300 mappen en 8000 bestanden bevat.

Ik volgde jullie tuto hier op sitemasters en het lukt dus perfect om dat bestand te extracten van op de server (gaat veeeel sneller dan alle bestanden uploaden met ftp proggie)

Plaatscode: 137370

Maar het probleem is nu dat ik een wit scherm krijg als ik naar de webpagina ga.

Ik heb al gevonden dat het met de atributen te maken heeft. Maar hoe kan ik dat php codetje aanpassen zodat hij de atributen vaneerste keer juist zet (755 voor map en 644 voor bestand dacht ik?)

ik heb geprobeerd alles te selecteren dan in mijn ftp programma en op 644 te zetten, maar dat werkt ook niet, alles op 777 werkt wel, maar niet echt veilig.

Kan er iemand helpen?

Groeten

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 12/08/2009 19:29
Avatar van Martijn Crew PHP is 644 niet standaard?
Offline Jootn - 12/08/2009 21:29
Avatar van Jootn Nieuw lid ik weet het niet ik heb naar mappen en bestanden gekeken die al op de server stonden die geplaatst werden met ftp programma, en mappen zijn daar 755 en bestanden 644 

Offline djb - 13/08/2009 05:54
Jootn schreef:
Maar het probleem is nu dat ik een wit scherm krijg als ik naar de webpagina ga.

Je script (wat je geeft) geeft geen output als hij het goed gedaan heeft,, dus dan hoor je tog een wit scherm te krijgen? of heb ik het mis 
Probeer anders dit eens:
  1. if($zip->extract() == 0) {
  2. die("Error : " . $zip->errorInfo(true));
  3. } else {
  4. echo "Zip bestand uitgepakt.";
  5. }

Nu zou hij altijd iets op het scherm zetten,, of de error, of een melding dat het gelukt is.

Ik kan er ook totaal naast zitten met wat jij wilt/bedoeld 

Greets, Jeroen

PS. je kan een bestand meer rechten geven met de functie PHP.net: chmod  
Offline kickasgamer - 13/08/2009 16:51
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ik denk dat hij bedoeld dat hij een wit scherm krijgt als die naar een pagina surft die uit zo'n zip is gehaalt via dat script

Offline Jootn - 13/08/2009 20:32 (laatste wijziging 13/08/2009 20:35)
Avatar van Jootn Nieuw lid ja inderdaad, ik kreeg een wit scherm als ik naar de pagina surfte. Het lukte inderdaad om dat zip bestand uit te pakken, ik zag het dan in mijn ftp programma, maar in opera niets , het lukt nog altijd niet §

Update:

Forbidden

You don't have permission to access /g2data/gallery2/index.php on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

krijg nu dit, maar weet waar het aan ligt, heb 644 genomen, dus voor bestanden EN mappen, ik zal nu eens proberen met 755

dat is nu mijn code:
PHP.net: requir...";
}
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s