login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

upload probleem

Offline webmaker - 07/08/2009 22:44
Avatar van webmakerPHP interesse Als ik een simpel upload veld locaal test heeft hij volgenden foutmelding weer:
Warning: move_uploaded_file(afbeeldingen/1.jpg) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Permission denied in c:\.... on line x

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move 'C:\WINDOWS\Temp\php4.tmp' to 'afbeeldingen/1.jpg' in C:\.... on line x

De map van de afbeeldingen waar ik alles opsla heeft voldoende rechten, het werkt ook op de server op het internet. Dus de enige reden die ik kan bedenken is dat het iets moet zijn aan het php.ini file. Maar nu is de vraag: Wat??? 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 08/08/2009 01:53
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Doe anders eerst een check met
  1. if(is_dir($sDir)) {
  2. }
Offline tomate - 08/08/2009 01:57
Avatar van tomate Lid Kan mss verholpen worden door de map te CHMODDEN, maar weet niet hoe het juist in windows in zijn werk gaat (ik gebruik nl linux en mac).
Offline shibble - 08/08/2009 08:44
Avatar van shibble MySQL interesse Met een FTP programma kan je het chmodden, naar 777, en je kan evt proberen met http://us2.php.net/manual/en/function.chmod.php
Offline webmaker - 08/08/2009 09:30
Avatar van webmaker PHP interesse Ik heb al gezegd in het begin dat de map voldoende rechten heeft dus deze is al gechmod naar 777. En nog steeds heb ik deze foutmelding. Het enige wat ik kan bedenken dat aan de bron van de fout ligt is een instelling in het php.ini file, maar welke instelling zou nu die foutmelding kunnen wegwerken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s