login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

fout in captcha (Opgelost)

Offline kickasgamer - 28/07/2009 20:49
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde ik heb een captcha script dat ik al een hele tijd gebruik maar nu wil ik hem nog eens bij een andere website gebruiken maar nu krijg ik helemaal geen plaatje te zien, als ik error_reporting opzet dan krijg ik geen error's of notice's te zien. Alleen in FF komt te staan dat de afbeelding niet kan weer gegeven worden omdat hij fouten bevat, maar ik snap niet vanwaar die fouten komen 

dit is het script: Plaatscode: 137244

Wie kan mij helpen? alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 28/07/2009 21:41
Avatar van Martijn Crew PHP heeft deze site een GD library? zo ja, GD2 als je fonts gebruikt?
Volgens mij is dat te checken in phpinfo()
Offline kickasgamer - 29/07/2009 10:13 (laatste wijziging 29/07/2009 10:17)
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ik heb juist gekeken en de versies van GD zijn exact het zelfde (versie: bundled (2.0.34 compatible)) enkel dat op de server die het plaatje niet toont geen "T1Lib Support" heeft maar naar mij weten maak ik daar geen gebruik van

dus daar kan het volgens mij niet aanliggen, maar aan wat dan wel 

EDIT: nu snap ik er helemaal niets van meer, het script werkt wel op die nieuwe server maar daar staan een aantal mappen op van websites en in een andere map werkt dat script wel en in mijn huidige map voor deze website niet 
Offline Koen - 29/07/2009 10:18 (laatste wijziging 29/07/2009 10:20)
Avatar van Koen PHP expert Doe die ob_start() daar eens weg, die heb je nergens voor nodig.

Volgens mij klopt "ini_set(error_reporting, E_ALL);" ook niet helemaal, het is ofwel
  1. // ofwel
  2. ini_set('display_errors', 'On');

Maar geen mengeling 

Edit: heb je trouwens de freetype library wel geïnstalleerd?
Offline kickasgamer - 29/07/2009 10:51 (laatste wijziging 29/07/2009 10:54)
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde error_reporting bij de ini_set hoort gewoon te gaan: http://be2.php.net/manual/en/ini.list.php

freetype is enable maar tis juiost zo vreemd want ik heb een map layout op de server waar mijn geslicede layout + wat test pagina enz inzitten en daar werkt het captcha script wel

maar nu ben ik aan mijn definitieve layout begonnen in de map portfolio en daarin werkt het captcha script niet ondanks exact dezelfde mappen structuur en scripts

EDIT: het probleem is opgelost heel vreemd ik heb alle files, die overigens exact hetzelfde waren volgens filezilla, opnieuw geupload en nu werkt het blijkbaar wel 

DeviourSoul toch bedankt voor alle hulp die je hebt gegeven 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s