Ik vroeg mij af of het mogelijk was om de php mail functie gebruiken als een nieuwsbrief systeem. Dat ik vanuit mijn website naar al mijn leden een nieuwsbrief kan sturen om zo naar mijn 250+ leden in ene keer een mail te versturen.
Check altijd, want als iemand z'n email niet als een echt email adres heeft kan die je mail functie ook exploiten.
Dat zowizo, maar aangezien hij niet weet hoe hij een normale mail stuurt via PHP lijkt het me helemaal niet slim om hem reguliere expressies op te leggen
[..quote..]Dat zowizo, maar aangezien hij niet weet hoe hij een normale mail stuurt via PHP lijkt het me helemaal niet slim om hem reguliere expressies op te leggenÂ
Nee, niet direct regex'en, maar wel een waarschuwing geven. Anders denkt die persoon dat het wel oke is.
Vder hoeft hij natuurlijk ook helemaal geen mail te gebruiken, liever niet zelfs. Swiftmailer is veel beter / makkelijker / handiger...
ik weet hoe de php mail functie werkt, alleen heb ik ook al meer gehoord dat er problemen zijn met de provider die de account blokkeerd omdat de mails als spam worden gezien ipv een nieuwsbrief...
ik weet hoe de php mail functie werkt, alleen heb ik ook al meer gehoord dat er problemen zijn met de provider die de account blokkeerd omdat de mails als spam worden gezien ipv een nieuwsbrief...
Dus dan zoek je naar andere alternatieven dan de PHP-mail functie, dus is je vraagstelling onvoldoende ;)
U kan probleemloos de mail-functie gebruiken van PHP voor dat aantal e-mails. We staan er echter op dat
er geen spam verstuurd wordt vanaf onze webservers. Als wij legitieme meldingen binnenkrijgen,
ondernemen we in samenwerking met u de nodige acties. Indien u voorzien bent van een geldige
verzendlijst en de mogelijkheid om probleemloos uit te schrijven, is er geen enkel probleem.
Nu vraag ik mij alleen nog af wat is dan een geldige verzendlijst?