login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Krijg de foto niet geupload

Offline punkster_pam - 14/06/2009 20:52 (laatste wijziging 14/06/2009 21:02)
Avatar van punkster_pamNieuw lid Allereerst, ik ben voor het eerst op een forum, dus als ik iets niet goed doe, hoop ik dat me dat vergeven wordt...

Ik ben bezig met een invul-formulier en ben eindelijk zover dat alles zonder foutmeldingen werkt. De mail komt prima aan, alle velden doen het. Alleen de foto, die gelijktijdig met het aanklikken van de verstuur-button geupload moet worden, komt niet aan. In ieder geval niet in de map Uploads waarin dat zou moeten... Ook krijg ik geen enkele (fout)melding of deze geupload is of niet, alleen de melding "Uw aanmelding is succesvol verstuurd", die krijg ik wel.
Kan iemand mij hier helpen?

Ik denk zelf dat het ligt aan de intergratie van een stukje PHP. Ik heb nl. een ander voorbeeldje (simpel met alleen een aan te klikken upload-knop, wat op zich prima werk, dan komt de foto wel aan) gebruikt en in mijn contact.php gevoegd. Ergens dus alleen niet goed, want nu werkt het niet...

Dit is de pagina:
http://plaatscode.be/136874/

wimmarien schreef:
Code op plaatscode geplaatst. Gelieve eens een kijkje te nemen naar onze regels.

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Koen - 14/06/2009 21:07 (laatste wijziging 14/06/2009 21:11)
Avatar van Koen PHP expert Probeer dit eens:
  1. if(isset($_POST['upload']))
  2. //veranderen in
  3. if(isset($_FILES['upload']))

Edit: wat doet die slash daar?
<form method="post" enctype="multipart/form-data" action="<?php $_SERVER['PHP_SELF']; ?>"/ >
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.218s