foutmelding:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/vhosts/ssx-designs.com/httpdocs/beta/index.php:8) in /home/vhosts/ssx-designs.com/httpdocs/beta/page/memberlist.php on line 80
kan kloppe. gister onnodige tabellen verwijderd, inverband met verdere programmeer dingen, wil dingen aanpassen zodat het gemakkelijker geprogrammeerd kan worden met een beter resultaat en overzicht
En dankje
ja, ik kwam er al achter, had perongeluk stuk code uit de index geknipt, maar die ob_start(); en die ob_end_flush(); werkt niet, zelfde foutmelding ;)
denk dat ik maar zonder redirecten ga werken dan.. voor zover ik weet kan ik namenlijk niet mijn code aanpassen naar hoe het dan zouw moeten..
kan kloppe. gister onnodige tabellen verwijderd, inverband met verdere programmeer dingen, wil dingen aanpassen zodat het gemakkelijker geprogrammeerd kan worden met een beter resultaat en overzicht
En dankje
ja, ik kwam er al achter, had perongeluk stuk code uit de index geknipt, maar die ob_start(); en die ob_end_flush(); werkt niet, zelfde foutmelding ;)
denk dat ik maar zonder redirecten ga werken dan.. voor zover ik weet kan ik namenlijk niet mijn code aanpassen naar hoe het dan zouw moeten..
Toch bedankt Arie.
Vraagske.. de site ziet er redelijk "groot" uit... werk je OOP of static?
site is ook wel redelijk "groot" maar de termen OOP en Static komen mij niet bekent voor.. ik programmeer mijn ding, en verdere termen komen mij niet echt redelijk bekent voor XD
dus, miss beetje uitleg, zouw handig zijn voor mij. Op google heb ik dit gezocht, en kom ik uit bij Javascripting.
Nou, mijn site gebruikt amper java, slechts enkele delen heb ik java aan toegevoegd.
site is ook wel redelijk "groot"Â maar de termen OOP en Static komen mij niet bekent voor.. ik programmeer mijn ding, en verdere termen komen mij niet echt redelijk bekent voor XD
dus, miss beetje uitleg, zouw handig zijn voor mij. Op google heb ik dit gezocht, en kom ik uit bij Javascripting.
Nou, mijn site gebruikt amper java, slechts enkele delen heb ik java aan toegevoegd.
Edit: even verder gezocht, ik werk OOPÂ
Hmm.. Misschien is smarty (template engine) en AdoDB wat voor je..
Zo te lezen, steld dat mij in staat om met templates te gaan werken?
Jup. Erg handig! Gebruik het zelf ook en het scheelt echt lappen code.. Wat hogere PHP-kennis is wel nodig, maar als je OOP kan neem ik aan dat dit geen probleem is.
en wat als ik toch onbewust static gebruik? dan is 't wat lastiger neem ik aan? XD
-------------------------
Smarty doorgekeken, en het heeft een zeer mooie uitwerking..
Maar ik denk dat het nog een tijdje zal duren voordat ik SSX-Designs hiermee zal omzetten.. gezien het grote lappe codes zijn
en omdat ik eerst beetje wil gaan experimenteren met dit programma. Dit zal namenlijk de 1e keer zijn dat ik zelfs templates zal gaan aanmaken.