login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Afbeelding resize.

Offline thomasje - 23/05/2009 15:12
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik ben bezig met een afbeelding verklein scripte.

Maar nu krijg ik de volgende foutmeldingen:
Warning: move_uploaded_file(../../../../omfoto/) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 57

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move 'C:\xampp\tmp\phpABC4.tmp' to '../../../../omfoto/' in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 57

Warning: imagecreatefromjpeg(../../../../omfoto/OM_17_animal-13.jpg) [function.imagecreatefromjpeg]: failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 78

Warning: getimagesize(../../../../omfoto/OM_17_animal-13.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 79

Warning: Division by zero in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 90

Warning: Division by zero in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 91

Warning: imagecreatetruecolor() [function.imagecreatetruecolor]: Invalid image dimensions in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 100

Warning: imagecopyresampled(): supplied argument is not a valid Image resource in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 101

Warning: imagejpeg(): supplied argument is not a valid Image resource in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 102

Warning: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 103

Warning: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in C:\xampp\htdocs\thb\omroeptholen\beheer\incl\bestanden\foto\plaatsen.php on line 104
het bestand kan niet worden verplaatst

Mijn code: Plaatscode: 136609

En hoe kan ik dit dus werkend krijgen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 23/05/2009 15:18 (laatste wijziging 23/05/2009 15:19)
Avatar van vinTage Nieuw lid En de error spreekt geen boekdelen ?

Citaat:
failed to open stream: No such file or directory in C:xampphtdocsthbomroeptholenbeheerinclbestandenfotoplaatsen.php on line 57
Offline thomasje - 23/05/2009 15:57
Avatar van thomasje MySQL beginner Ja sorry maar ik kom er dus echt niet uit. Heb al geprobeert met de hele url, maar ook dat werkt niet
Offline Martijn - 23/05/2009 16:35 (laatste wijziging 23/05/2009 16:36)
Avatar van Martijn Crew PHP zoals hierboven al vermeld, er klopt niets niet met het bestand waar het mee begint. Zodra je dat stukje hebt gemaakt gaan alle andere errors ook weg, want die zijn allemaal een resultaat van de 1e fout

edit:
move_uploaded_file(../../../../omfoto/)
staat er in je error. Daar moet iets van foto.jpg staan ofzo
move_uploaded_file(../../../../omfoto/foto.jpg)
en dan uiteraard niet zo letterlijk, maar de naam van je bestand
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s