login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Form mail PHP script aanpassen

Offline JaHo - 13/05/2009 22:45 (laatste wijziging 14/05/2009 16:20)
Avatar van JaHoNieuw lid ik heb wat hulp nodig met deze code aan te passen.
deze code heb ik voor het gemak online gezet op
www.pokershark.be/formail.php zodat je weet wat ik bedoel

Ik wil dat deze code automatisch een mail stuurt naar mij
zodat je geen ontvanger moet kiezen vanboven.
Onderwerp en bericht moeten ook weg.

Het is dus de bedoeling dat mensen enkel hun

- email
- naam

moeten ingeven en op verzenden klikken

(ik gebruik deze code omdat ik via de bedanktmail dan
een link stuur met de site waar mijn ebook op staat.)

ik heb al vanalles geprobeert, maar niets blijkt te werken

suggesties zijn welkom!!!

JaHo

Plaatscode: 136475

danku wel!

vinTage schreef:
lappen code op plaatscode (of betere code dumpers )

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 14/05/2009 16:23
Avatar van Wim Crew algemeen Je geeft aan dat je de e-mail enkel naar jezelf wilt laten versturen. Dit script is oorspronkelijk gemaakt om de bezoeker te laten kiezen naar welk (voorgeconfigureerd) email adres de e-mail verstuurd wordt.

Als je een klein beetje leergierig bent, en dit graag volledig zelf zou maken kan je deze tutorial volgen: http://www.site...il_functie

Als je deze eenmaal hebt doorgenomen zal je zelf een eigen formulier kunnen maken met de velden die je zelf wilt. Als je wil dat iemand anders een script voor je maakt kan je dit in de rubriek "samenwerken" plaatsen.
Offline JaHo - 16/05/2009 12:07 (laatste wijziging 16/05/2009 12:25)
Avatar van JaHo Nieuw lid ik heb de laatste 3 dagen wat gezocht over die mail functie. en heb het bestand toch kunnen aanpassen.

Heeft iemand een idéé hoe ik het script kan beveiligen? zodat mensen maar 1x hun emailadres kunnen ingeven?

want als ze nu op back duwen en 'verzenden' kunnen ze het ontelbare keren sturen (spam)

dit is nieuwe code:

Plaatscode: 136506

als je het eens wil testen:

http://www.pokershark.be/realone.php

daar staat het voorlopig
Sliphead schreef:
Voor de tweede keer, lappen code langer dan ~75 regels op http://www.plaatscode.be!
Offline Martijn1989 - 16/05/2009 12:13
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik denk dat je dit het beste in combinatie kan doen met een database.
Zo kan je ook kijken of mensen al eerder hun emailadres hebben ingevuld, eventueel kan je ook naar het ip kijken.

Als je elk emailadres gaat mailen naar jezelf kan je net zo goed even de moeite nemen om te kijken hoe je een database opzet en daar iets inzet. (SQL : INSERT INTO).

Als je met zo opzetje begint wil ik je wel helpen verder, 100% dat het je lukt met onze hulp + extra kennis voor jou + beter dan mailen.
Offline markla - 17/05/2009 23:27 (laatste wijziging 17/05/2009 23:27)
Avatar van markla PHP interesse Bijna kant en klaar met captcha
kijk hier even
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s