Nieuw lid |
|
Hallo,
Ik ben bezig met het maken van een website, na veel vijven en zessen kwam ik er achter dat wanneer je doormiddel van een case include je pagina`s binnen een pagina kan houden.
Op dit moment heb ik mijn website opgebouwd uit allemaal verschillende pagina`s met daarin voor de informatie een geinclude pagina met
<? include ('../iframes/sponsers.php') ?>
<? include ('../iframes/sponsers.php') ?>
(ik weet nu trouwens dat de name iframe niet goed is maar dat maakt verder niet uit.)
Ik heb nu op de home pagina het volgende gemaakt, alleen vraag ik mij af hoe ik nu kan zorgen dat mijn navigatie de volgende pagina in laad. mijn huidige navigatie laad dus de oude pagina als _self er overheen.
<?php
define('LOADED', true);
switch ($_GET['page'])
{
case 'home': //in de komende rijen staan de geldige pagina's
case 'programma':
case 'foto':
case 'organisatie':
case 'huisregels':
case 'gast':
case 'dbaanmeld2':
case 'dbaamgemeld':
case 'terrein':
case 'rout':
case 'links':
include('../iframes/'.$_GET['page'].'.php');
break;
default:
include('../iframes/home.php');
break;
}
?>
<?php switch ($_GET['page']) { case 'home': //in de komende rijen staan de geldige pagina's case 'programma': case 'foto': case 'organisatie': case 'huisregels': case 'gast': case 'dbaanmeld2': case 'dbaamgemeld': case 'terrein': case 'rout': case 'links': include('../iframes/'.$_GET['page'].'.php'); break; default: include('../iframes/home.php'); break; } ?>
Zo is mijn navigatie op dit moment opgebouwd
<table width="800" border="0">
<tr>
<td width="40"><strong><a href="../site/home.php" target="_parent">Home</a></span></strong></td>
<td width="77"><a href="../site/programma.php" target="_self"><strong>Programma</strong></a></td>
<td width="63">Fotoboek</td>
<td width="78"><strong><a href="../site/organisatie.php" target="_self">Organisatie</a></strong></td>
<table width="800" border="0"> <tr> <td width="40"><strong><a href="../site/home.php" target="_parent">Home</a></span></strong></td> <td width="77"><a href="../site/programma.php" target="_self"><strong>Programma</strong></a></td> <td width="63">Fotoboek</td> <td width="78"><strong><a href="../site/organisatie.php" target="_self">Organisatie</a></strong></td>
Dit is de website die ik gebouwd heb
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of een pointer kan geven in de goede richting.
Alvast bedankt
|