login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

loadbar bij uploaden

Offline cloudstrife - 12/01/2005 13:28
Avatar van cloudstrifePHP beginner Iemand enig idee of dit mogelijk is? Een loadbar die aantoont hoever je staat met het uploaden van bestanden of die blijft lopen tot het bestand upgeload is?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Addow - 12/01/2005 14:20 (laatste wijziging 12/01/2005 17:43)
Avatar van Addow Gouden medaille

PHP beginner
Zo ver hoef je dat toch niet te zoeken??

IE, FF & Opera hebben het toch allemaal onderaan staan, in de statusbalk? Is dat niet voldoende?

En anders: twee scripts alhier: http://dynamicdrive.com/dynamicindex11/index.html (time based, event-based)

Heb ff gegoogled en alhier nog een mooi javascriptje... een beetje aanpassen en je krijgt ongeveer wat je wou zekers?

http://www.geoc...oadbar.htm
Offline cloudstrife - 12/01/2005 14:45
Avatar van cloudstrife PHP beginner ja met die van dynamic drive zal het me ook wel lukken, gebruik liever javascripts dan applets. Bedankt voor de reactie.
Offline Addow - 12/01/2005 16:47
Avatar van Addow Gouden medaille

PHP beginner
Ik ook wel, misschien omdat ik applets minder begrijp fzow. Weet niet, maar ben ook eerder geneigd om naar javascript te pakken.

Succes! 
Offline Rens - 12/01/2005 17:14 (laatste wijziging 12/01/2005 17:43)

Crew algemeen
Ik zou ook voor de javascripts gaan.
Niet omdat ik geen java ken, maar ook omdat je voor java een plugin geinstalleerd moet hebben.
Javascript kun je ook uitzetten, dat wel, maar ik denk dat er meer mensen zijn die javascript aan hebben, als een java plugin...

Mzzls,
Rensjuh
Offline Gerard - 12/01/2005 19:24
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik zou voor de applet gaan omdat het vaak nauwkeuriger is.
Offline tweepk - 12/01/2005 19:28
Avatar van tweepk Nieuw lid Dit is wel interessant! Maar euh, hoe weet ik hoeveel van mijn bestand opgeladen is?
Ik wil de gebruiker juist kunnen zeggen hoeveel al opgeladen is en of hij nog lang moet wachten!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s