Nieuw lid |
|
Ik zelf ben voor de lol een soort script met voetbal moralen aan het maken.
Alleen er is een probleem hij toont het steeds niet wat ik wil hier zet ik de code neer kan iemand er voor zorgen dat er staat van:
Het voetbal moraal die jij gekozen hebt is: .... |(.... moet het moraal voorstellen)
dan nu de code:
<?php
$i=$_GET['vb'];
$voetbalforever[]="voetbal overheerst";
$voetbalforever[]="We kunnen niet zonder voetbal";
$voetbalforever[]="Lang leven voetbal";
$voetbalforever[]="Voetbal zal altijd blijven bestaan";
$voetbalforever[]="Niks houd ons tegen naar de top";
$voetbalforever[]="Voor altijd zullen wij voetballen";
$voetbalforever[]="Nooit terug deinsen bij een harde bal";
$voetbalforever[]="Train alijd goed voor de aankomende wedstrijd";
$voetbalforever[]="Wij leven volgens de regels van voetbal";
$voetbalforever[]="Wij houden van voetbal en zullen het eeuwig koesteren";
if(isset($_GET['verzenden'])==0){
?>
<form name="voetbalforever" action="voetbalforever.php" method="get">
type hier 1 van de getallen: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9: <input type=text name=vb /><br />
<input type=submit name=verzenden />
</form>
<?php
} else{
echo "Het voetbal moraal die jij gekozen hebt is: " . $voetbalforever[$i];
}
?>
<?php $i=$_GET['vb']; $voetbalforever[]="voetbal overheerst"; $voetbalforever[]="We kunnen niet zonder voetbal"; $voetbalforever[]="Lang leven voetbal"; $voetbalforever[]="Voetbal zal altijd blijven bestaan"; $voetbalforever[]="Niks houd ons tegen naar de top"; $voetbalforever[]="Voor altijd zullen wij voetballen"; $voetbalforever[]="Nooit terug deinsen bij een harde bal"; $voetbalforever[]="Train alijd goed voor de aankomende wedstrijd"; $voetbalforever[]="Wij leven volgens de regels van voetbal"; $voetbalforever[]="Wij houden van voetbal en zullen het eeuwig koesteren"; if(isset($_GET['verzenden'])==0){ ?> <form name="voetbalforever" action="voetbalforever.php" method="get"> type hier 1 van de getallen: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9: <input type=text name=vb /><br /> <input type=submit name=verzenden /> </form> <?php } else{ echo "Het voetbal moraal die jij gekozen hebt is: " . $voetbalforever[$i]; } ?>
|