Lid |
|
eerst en vooral, mijn exuses voor een nieuw topic, het oude is gesloten omdat alles werkte volgens mij, maar wat ik nu zag is.
met dit script
$selectforbubble = "SELECT * FROM bubblepot";
$selectforbubble2 = mysql_query($selectforbubble)or die(mysql_error());
$selectforbubble3 = mysql_fetch_object($selectforbubble2);
$selectbublele = "SELECT * FROM bubble ORDER BY id DESC";
$selectbublele2 = mysql_query($selectbublele)or die(mysql_error());
while($row = mysql_fetch_object($selectbublele2))
{
if($selectforbubble3->pot >= $row->eruit)
{
mysql_query("UPDATE `leden` SET `credits`=`credits`+'".$row->eruit."', `bubbleverd`=`bubbleverd`+'".$row->eruit."' WHERE gebruikersnaam = '".$row->gebruikersnaam."' LIMIT 1") or die(mysql_error());
mysql_query("UPDATE `bubblepot` SET `pot`=`pot`-'".$row->eruit."' LIMIT 1") or die(mysql_error());
mysql_query("DELETE FROM `bubble` WHERE `id`='".$row->id."'") or die(mysql_error());
$selectforbubble3->pot -= $row->eruit;
}
}
$selectforbubble = "SELECT * FROM bubblepot"; $selectbublele = "SELECT * FROM bubble ORDER BY id DESC"; { if($selectforbubble3->pot >= $row->eruit) { mysql_query("UPDATE `leden` SET `credits`=`credits`+'".$row->eruit."', `bubbleverd`=`bubbleverd`+'".$row->eruit."' WHERE gebruikersnaam = '".$row->gebruikersnaam."' LIMIT 1") or die(mysql_error()); $selectforbubble3->pot -= $row->eruit; } }
hier doet hij de bubble's die hij kan doet hij eruit
dus stel dat er 3 rijen zijn ::
user inzet uit te betalen
test 30 31.2
test 30 31.2
test 10 12.5
wat hij hier moet doen is, zodra hij genoeg credits heeft voor de eerste uit te betalen moet hij dit doen
maar wat doet hij fout bij mij? stel dat hij de laatste kan uit betalen doet hij dat ook, wat niet mag, weet iemand hier een oplossing voor?
dus ookal heeft de grote pot genoeg credits voor de 3de uit te betalen, hij mag dat niet doen, hij moet bij de eerste beginnen
|