login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Headers already send

Offline dimb - 10/04/2009 21:37

Ik krijg de volgende melding:
  1. Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php:1) in /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/includes/include.php on line 2
  2.  
  3. Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php:1) in /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/includes/include.php on line 2

Het rare is, is dat er geen output is.
De opbouw van de bestanden:

1. <?
  2. //Aanvraag.php
  3. //Copyright Paul du Long - http://www.pauldulong.nl/ - pauldulong@gmail.com - 2009
  4. require 'includes/include.php';
  5.  
  6. if(isset($_GET['stap'])){

include.php:
  1. <?
  2. /////////////////////
  3. //Database connectie//
  4. /////////////////////

Raar he, maar wat die ik fout?

paul

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn2008 - 10/04/2009 21:43
Avatar van Martijn2008 PHP beginner ob_start() helemaal bovenaan zetten
Offline dimb - 10/04/2009 22:10
Avatar van dimb Nieuw lid Ik heb ob_start eruit gehaald aangezien ik die niet gebruik. Maar nog steeds de error. Ik heb de charsets aangepast maar nog steeds de error. Ik heb session_start() in de hoofdfile gezet en uit de include; nog steeds de error 

1. Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php:1) in /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php on line 1
  2.  
  3. Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php:1) in /home/dgame2/domains/dgame.nl/public_html/deleteme/aanvraag.php on line 1
Offline vinTage - 10/04/2009 22:58
Avatar van vinTage Nieuw lid Waar include je include.php in je index ?

Zo: ?
  1. <doctype meuk>
  2. <andere meuk>
  3. <?php
  4. require 'includes/include.php';
  5. //zooi
  6. ?>

of zo: ?
  1. <?php
  2. require 'includes/include.php';
  3. ?>
  4. <doctype meuk>
  5. < etc >
Offline dimb - 10/04/2009 23:18
Avatar van dimb Nieuw lid DIe laatste
Offline Koen - 10/04/2009 23:39 (laatste wijziging 10/04/2009 23:44)
Avatar van Koen PHP expert Check of er voor je script spaties of iets dergelijks voorkomen, dat is ook output.

Edit: het zit 'm in aanvraag.php op lijn 1.
Offline dieterke - 11/04/2009 08:58
Avatar van dieterke Nieuw lid kan het dat hij de <? tags niet goed bergrijpt, dan moet je er eens <?php van maken misschien
Offline Koen - 11/04/2009 12:26
dieterke schreef:
kan het dat hij de <? tags niet goed bergrijpt, dan moet je er eens <?php van maken misschien

Als shorttags echt af staat dan wordt het gewoon gezien als HTML en wordt de PHP dus niet geparset en kan die headers already sent error er niet komen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.822s