login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Inloggen met socket dmv POST (Opgelost)

Offline Ienzo - 10/04/2009 16:53 (laatste wijziging 10/04/2009 16:54)
Avatar van IenzoNieuw lid Hey mensen,

Ik ben nu al tijdje bezig met een simpel socketscript. Dit script moet inloggen op de site van een BBG (en daarna nog meer doen, maar dat is voor latere zorg). De pagina waar hij naartoe moet gaan is www.barafranca.nl/game-login.php met de waarden:
name=naam&pass=ww
Als ik deze waarden bij de POST meegeeft en daarna de inkomende data echo blijkt echter dat hij nog niet is ingelogt. Met mIRC script heb ik eerder ook socketscripts gebouwd en bleek met POST vaak het probleem te zijn (bij formulieren) dat er als het ware nog niet op de knop werd gedrukt. Dit zou het probleem kunnen zijn, maar dit weet ik niet zeker. Als dit wel zo was zou de POST-date moeten worden:
name=naam&pass=ww&naamknop=waardeknop
Dit werkte in mIRC script bijvoorbeeld wel (bij andere site's), het probleem is hierbij echter dat de knop op de site geen naam heeft en de waarde ook nog eens een spatie bevat. Hierdoor weet ik niet goed hoe ik dat in de POST-data moet zetten.

Dit zijn de headers die verstuurd worden:

Plaatscode: 134005

Iemand die weet waarom het niet werkt en hoe ik dit kan oplossen?

Bvd.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn2008 - 10/04/2009 17:07
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Zoek je soms naar OAuth?
Offline Ienzo - 10/04/2009 17:26
Avatar van Ienzo Nieuw lid Uit wat ik op die site kan vinden, is dat volgens mij niet wat ik zoek. De bedoeling uiteindelijk is is dat het script door middel van sockets naar bepaalde pagina's gaat op die site en daar informatie afhaalt en opslaat in een MySQL DB. Simpel gezegd is het enige wat hij op dit moment moet doen is inloggen wanneer dat script aan geroepen wordt, en volgens mij is OAuth ergens anders voor bedoeld (tenzij ik de site verkeerd snap).
Offline maigel - 10/04/2009 18:50
Avatar van maigel PHP beginner Curl misschien?
http://www.site..._verklaard

Ik heb zelf hiermee niet al te veel ervaring, maar ik heb het wel al gebruikt om data die op mijn website stond te verzenden naar een andere site en dan met regex de dingen die ik nodig had er uit te filteren.
Offline Martijn - 10/04/2009 19:05
Avatar van Martijn Crew PHP Volgens mij is BF op meerdere niveaus beveiligd, dus dat kan het ook zijn
Offline Ienzo - 11/04/2009 13:04 (laatste wijziging 11/04/2009 17:56)
Avatar van Ienzo Nieuw lid Ik heb al veel over Curl gehoord, dus ik zal daar zeker even vanmiddag naar kijken. Ik had echter gehoopt dat het gewoon met POST zou kunnen. En wat DeviourSoul zegt, is de site waarschijnlijk inderdaad goed beveiligd dus maakt dat het inderdaad wel lastiger. Het is echter wel mogelijk want ik ken mensen die het ook gelukt is (maar niet zo aardig zijn om mij te helpen -_-')

Edit: Dankzij cURL is het me zojuist gelukt. Bedankt iedereen.
Zo heb ik het voor elkaar gekregen (voor het geval er nog Googlers op deze pagina uitkomen):
  1. $ch = curl_init();
  2. curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, "http://www.barafranca.nl/game-login.php");
  3. curl_setopt($ch, CURLOPT_POST, true);
  4. curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, "name=" .$name."&pass=".$pass."");
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s