login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[ZF] Route werkt niet (Opgelost)

Offline shibble - 09/04/2009 13:19
Avatar van shibbleMySQL interesse Hallo,

Als ik naar "/wcustomsCMS/pages/add/" ga dan werkt het, maar zodra ik op toevoegen druk gaat die naar "/wcustomsCMS/pages/add/process/" en dan werkt die niet meer maar krijg ik de error dat "editAction" niet bestaat.

dit probleem geld voor de volgende routes:
"/wcustomsCMS/pages/add/process"
"/wcustomsCMS/pages/edit/:id"
"/wcustomsCMS/pages/edit/:id/process"
"/wcustomsCMS/pages/delete/:id"
"/wcustomsCMS/pages/delete/:id/confirm/:confirm"

de routers:
http://shibble.pastebin.com/f7c705a64

Hoe kan ik dit probleem oplossen? ik heb al wat lopen te klote maar ik kaner niet uitkomen, ik geef toch duidelijk aan welke module/controller/action hij moet uitvoeren. maar helaas wilt die niet mee werken en pakt die geowon de laatste routers.. wie o wie kan me verder helpen...

Mvg,

Pascal

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 09/04/2009 13:27
Avatar van marten Beheerder Heb je ook daadwerkelijk de controllers, models en views daarbij aangemaakt?
Offline shibble - 09/04/2009 13:29
Avatar van shibble MySQL interesse Yup , anders zou "/wcustomsCMS/pages/add" ook niet werken !
Offline marten - 09/04/2009 13:36
Avatar van marten Beheerder ja oke maar heb je dan in add ook een process actie ?
Offline shibble - 09/04/2009 13:38 (laatste wijziging 09/04/2009 13:41)
Avatar van shibble MySQL interesse nee gewoon fftjes simpel "/process" er achter gevoegd en dan krijg ik de error dat "addAction" niet bestaat, dat klopt ook want de action in de adminController heet "pagesAddAction".
maar als ik naar "/edit/3/" ga dan krjg ik dat "editAction" niet bestaat.

UPDATE
Het proleem is opgelost, ik moest de pages routes gewoon onder de default admin routes doen inplaats erboven.

het ziet er nu zo uit:
http://shibble.pastebin.com/f50a1f72c

Alsnog bedankt voor het helpen! .

Mvg,

Pascal
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s