login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Automatisch enquete invullen met trefwoorden

Offline micasa001 - 28/03/2009 13:23
Avatar van micasa001PHP interesse Ik ben op zoek naar een script dat automatisch (random) vragen van een enquete formulier kan invullen en waarbij per enquete bepaalde (vooropgestelde) trefwoorden kunnen worden toegewezen.

Tevens dienen alle resultaten uiteindelijk te kunnen worden geexporteerd in Access of dergelijke.

Bestaan hier mogelijke open source scripts voor (gratis) waarmee dit mogelijk is en de gewenste optie makkelijk is te intergreren?

Alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline larssy1 - 28/03/2009 15:43
Avatar van larssy1 MySQL beginner Ik denk dat dit echt een massaal script is. En dat het niet gratis is als het al ergens zou staan, vooral omdat het nog een beetje uniek is.
Offline Martijn2008 - 28/03/2009 17:47
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Ik ken wel een tooltje, ik weet niet of dat is wat je zoek, maar het heet LimeSurvey.
Offline micasa001 - 28/03/2009 23:43
Avatar van micasa001 PHP interesse Dank je wel, vooral de SPss intergratie spreekt me zeer aan. Weet je misschien of hier wellicht tevens een dergelijke optie / addon voor beschikbaar is / of een optie om snel verschillende (random) enquetes in te vullen?
Offline Martijn2008 - 29/03/2009 14:29
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Nee, daar heb ik geen idee van. Het is alweer een tijdje geleden dat ik met dat programma gewerkt heb. Wist de naam eerst ook niet meer, dat heb ik speciaal ff voor jou opgezocht. Je zult dus zelf moeten uitzoeken hoe het precies werkt en welke mogelijkheden het pakket allemaal biedt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s