Nieuw lid |
|
Ik ben op dit moment bezig met een script dat gebruik maakt van 'remote copy' (dus met de copy functie bestanden binnenhalen van een andere site/server). Deze bestanden zijn php-bestanden, maar met een andere bestandsnaam.
Op zich werkt dit alles prima, alleen krijg ik zo nu en dan een foutmelding die er als volgt uitziet:
Citaat: Warning: copy(http://www****.nl/****/****/****.tmp) [function.copy]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in ****/****/****.php on line *
Wanneer ik op zoek ga met Google vind ik hier relatief weinig over, en het vreemde is dat het niet altijd gebeurt, slechts 2 op de 10 keer of iets en volstrekt willekeurig...
Nadere details zijn: bestand wordt op de ene site d.m.v. php gemaakt en bevat enkele variabelen, vervolgens verandert d.m.v. javascript de browser naar de andere site/server die vervolgens bestand kopieert.
Het is uiteraard de bedoeling dat ik 10/10 die transacties krijgt. Het lijkt dus ook alsof bij het krijgen van 1 van zo'n foutmelding, de meldingen een aantal keer herhalen, en dan opeens weer niet komen.
|