HTML interesse |
|
Ik heb iDEAL advanced van ING, maar ik twijfel aan mijn volgorde van invoer in database en betaling.
Een klant besteld 1 pakket, bij het bestellen wordt hij automatisch geregistreerd als bestaande klant.
Nu heb ik alles op 1 formulier staan: een klant kan een pakket selecteren (als bestelling), vervolgens moet hij een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven voor zijn account en daarna moet hij zijn persoonlijke gegevens als naam, adres, woonplaats etc invullen.
Aan het eind klikt hij op [bestellen].
Nu is het zo dat ik iDEAL nog niet heb geïntegreerd, dus hij krijgt van de site een activatiemail om zijn account te activeren. Zodra dat gedaan is, is hij een bestaande klant en kan hij aan de slag met zijn bestelde (en betaalde) pakket.
Maar hoe werkt dit als ik iDEAL wil integreren?
Moet ik alles in stappen laten invullen? Dus eerst pakket kiezen dan op [volgende], vervolgens account gegevens in laten vullen -> [volgende], daarna zijn persoonlijke gegevens -> [bestellen], iDEAL pagina -> [afrekenen]
Of kan ik alle invulgegevens op 1 pagina plaatsen en daarna iDEAL pagina laten weergeven zodat hij kan afrekenen?
|