login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mail verzenden zonder tussenkomst outlook,

Offline venom05 - 09/03/2009 11:27 (laatste wijziging 09/03/2009 12:13)
Avatar van venom05Nieuw lid Hoi,

Ik ben op dit moment bezig met het bouwen van een website waarvanaf een enquete wordt afgenomen, De website is in principe wel klaar, de vragenlijst is ook gelukt, echter het verzenden geeft problemen.

Wat ik dus graag wil is dat wanneer de bezoeker de lijst heeft ingevuld deze op verzenden drukt en dat de resultaten in mijn mailbox belanden. Echter dit wil niet lukken. De vragenlijst is in html gemaakt, en wat ik begrepen heb is er dus een php script nodig om de resultaten daadwerkelijk te verzenden. Iemand enig idee hoe dit verder zit en hoe eht sript eruit dient te zien.

ik heb al wat geprobeerd met mail functies, maar krijg telkens errors, waar ligt het probleem?

http://www.plaatscode.be/110442/

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline mathiasB - 09/03/2009 11:30
Avatar van mathiasB HTML interesse Plaatscode.be

Zonder voorkennis van php zou ik hier niet aan beginnen. Leer eerst zelf de beginselen van php.
Offline gothmog - 09/03/2009 11:47
Avatar van gothmog Lid PHP.net: mail
Offline Abbas - 09/03/2009 12:15
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Leuk dat je een "codetag" opent, maar je moet hem dan ook weer sluiten. Codetags zien er zo uit: [code ] Hier je code. [/code ]. (Maar dan zonder die spaties er tussen)

Als je code langer is dan ongeveer 50 regels plaats je je code op www.plaatscode.be! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s