login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

insert (Opgelost)

Offline ArcanA - 04/03/2009 20:02
Avatar van ArcanAPHP beginner Hallo,

ik heb een insert vraagje..
Ik heb een script gemaakt waar je mail berichten kunt versturen naar verschillende groepen, die groepen kun je aanmaken en in die groepen kun je ook E-mail adressen plaatsen, dit werkt via een CMS, dus ook via database.. Ze kiezen dus naar welke groep ze het willen versturen.. ik open dus een variabel voor de gekozen groep, neem als voorbeeld:

1. <?php
  2. $gekozen_groep = $a['email'];
  3. ?>

Dus dit staat in de while.. want ik heb een tabel met emails en een tabel met groepen.. Om alle E-mails uit de db te halen die met die groep overeen komen , daarvoor gebruik ik dus een while. Als het verzend wil ik ook nog eens alles in archief plaatsen, bericht, onderwerp, geen probleem, alleen krijg ik die E-mail adressen niet in het archief aangezien die $gekozen_groep in een while staat en ik maar 1archief inset query wil.. Wie kan me helpen?

Mvg,
Niels

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 04/03/2009 22:32
Avatar van Wim Crew algemeen Je kan de e-mail adressen even in een array bewaren. Deze kan je dan vervolgens gebruiken om al je e-mails in 1x te verzenden dmv Google.be: bcc. De e-mail adressen bewaren lukt je ook wel denk ik als ze reeds in een array zitten... :-)
Offline ArcanA - 05/03/2009 00:31
Avatar van ArcanA PHP beginner De array dan ook nog in de while zetten?
Ik heb eigelijk nog maar heel weinig met array gewerkt dus heb geen idee hoe ik het ga doen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s