Nieuw lid |
|
Ik heb een webshop script hier heb ik zelf een form in geplaatst.
Mensen kunnen met een bestel knop een artikel bestellen.
Nu wil ik graag dat als er een domeinnaam wordt besteld, er op het form een input veld domeinaam komt te staan waar de klanten een domeinnaam moeten invullen.
Nu heb ik op de bestelpagina:
<?php
session_start();
?>
De bestelknop is:
<form method="post" action="ShoppingCart.php">
<input name="Title" type="hidden" value="NL Domeinnaam" />
<input name="SerialNum" type="hidden" value="nldomeinnaam" />
<input name="Price" type="hidden" value="10.00" />
<input name="Shipping1" type="hidden" value="1.90" />
<input name="cmd" type="hidden" id="cmd" value="1" />
<input name="order" class="order" type="image" src="images/bestel.jpg" title="submit" value="Bestel"/>
</form>
<form method="post" action="ShoppingCart.php"> <input name="Title" type="hidden" value="NL Domeinnaam" /> <input name="SerialNum" type="hidden" value="nldomeinnaam" /> <input name="Price" type="hidden" value="10.00" /> <input name="Shipping1" type="hidden" value="1.90" /> <input name="cmd" type="hidden" id="cmd" value="1" /> <input name="order" class="order" type="image" src="images/bestel.jpg" title="submit" value="Bestel"/>
en op de pagina het form:
<?php
if(isset($_SESSION['nldomeinnaam']))
echo '<tr><td width=50% >Domeinnaam<font size=3 color=red>*</font></td><td ><input type=text name=domeinnaam /></td></tr>';
?>
<?php if(isset($_SESSION['nldomeinnaam'])) echo '<tr><td width=50% >Domeinnaam<font size=3 color=red>*</font></td><td ><input type=text name=domeinnaam /></td></tr>'; ?>
Maar wanneer ik nu de pagina met het formulier bezoek krijg ik geen extra input veld te zien.
Wat doe ik verkeerd ?
|