login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

GET (Opgelost)

Offline ArcanA - 21/02/2009 02:08 (laatste wijziging 21/02/2009 02:09)
Avatar van ArcanAPHP beginner Hello,

Ik heb snel even een vraagje over GET..
Ben dit probleem nog niet tegen gekomen.

Door mijn "maak groepen" script, word er dus een groep toegevoegd in mijn tabel groepen met als velden: id, groepsnaam.

Ik heb een script waar je dus op alle groep namen kunt klikken, waar nog meer informatie uit gehaald word, dus een tabel waar ik e-mail adressen in zet met een veld dezelfde naam als zo een groep naam. Dat zodra je er op klikt, dus elk E-mail adres bij elke groep komt. Ik heb 1 probleem. Ik heb een groep die "Leeftijd: 50+" noemt, ik heb ook nog een groep: "Leeftijd: 6-12". Alleen bij de "Leeftijd: 50+" laat hij de gegevens niet zien.. dus de get word dan: "index.php?p=emailbeheer&show=Leeftijd: 50+"

Weet iemand hoe het zou komen waarom die + erbij niet werkt? Is daar een speciale functie ofzo voor om daarvoor toe te passen?

Mvg,
ArcanA

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 21/02/2009 02:14
Avatar van Wim Crew algemeen Daarom dat we dit normaal via een id doen. In plaats van te linken naar "index.php?p=emailbeheer&show=<groepsnaam>" link je dus naar "index.php?p=emailbeheer&show=<id>". Op de volgende pagina, waar je meer gegevens wil ophalen, selecteer je de groep met het id ipv met de groepsnaam.
Offline ArcanA - 21/02/2009 02:36
Avatar van ArcanA PHP beginner Ja idd, bedankt.. Wel dom van me dat ik daar niet aan gedacht had, normaal doe ik het altijd zo.

De reden waarom ik het niet gedaan had was de volgende:
Het zou me meer moeite gekost hebben met het ophalen van de emails in de groep tabel.

Dus ik heb een EMAIL tabel en een GROEP tabel.. in beide tabels staat een groepnaam veld die ik dan hetzelfde moest noemen om in de juiste groep te komen, die overstap ging met de naam sneller ipv id, nu zie ik dat er problemen door komen,

Allesinds bedankt,

Mvg,
ArcanA
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s