login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

automatisch redirecten

Offline Johaninho - 13/09/2004 22:22
Avatar van JohaninhoNieuw lid Hallo,

Ik ben nu mn gastenboek aan het optimaliseren... K zou dus graag wanneer de gebruiker op verzenden heeft geklikt - na het invullen van het gb-formulier - automatisch terug gestuurt word naar de weergave van het gastenboek, maar dan reeds met zijn/haar ingave toegevoegt.

Iemand enig idee hoe ik dit automatisch kan laten gebeuren (logischer wijze en maar goed ook ben ik dus natuurlijk al zover dat het in mn if lus moet komen daar waar alles ok is dus waar de ingave aan db word toegevoegt.) maar de vraag is WAT moet ik er zetten zodat het automatisch redirect?

greetz

J.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigTeddy - 13/09/2004 22:38 (laatste wijziging 13/09/2004 22:39)
Avatar van BigTeddy Gouden medaille

PHP gevorderde
wat dacht je van na de insert in de databank een header() te zetten, als volgd dus.

1. <?php header("Location: ?p=gastenboek"); ?>

Verander de ?p=gastenboek door de url die je gebruikt om naar je gastenboek te gaan, maar niet de domeinnaam en tld erbij zetten.

Als laatst moet je nog het onderstaande toevoegen helemaal bovenaan je pagina want anders kan je geen headers meer verzenden.
  1. <?php ob_start(); ?>
Offline Johaninho - 13/09/2004 22:40
Avatar van Johaninho Nieuw lid Thnx bt!! het doet zen werk idd met die header bedankt ervoor 

greetz,

J.
Offline Johaninho - 14/09/2004 19:42
Avatar van Johaninho Nieuw lid hm toch nog een vraagje (het werkt nu wel daar niet van) maar wat bedoel je met tld?

greetz
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.214s