Ik heb een SESSION wanneer een gebruiker ingelogd is en een link met downloads, in die pagina met downloads staan alle downloads. Alleen kunnen ze ook downloaden wanneer ze niet ingelogd zijn.
Ik wil gewoon dat ingelogde gebruikers enkel kunnen downloaden, en de uitgelogde leden er geen toegang tot krijgen, alle bestandjes staan gewoon in de map "DOWNLOADS".
En ik verander het in .htaccess vanachter?
toch werkt dit niet bij mij..
PS: dit zet ik in de map "DOWNLOADS"
Je moet gewoon een kladblok dingetje nemen, daarin je htaccess code, uploaden en via ftp DE HELE bestandsnaam omzetten naar .htaccess
Niks meer in de naam en niks minder.
Maar het gaat niet de oplossing zijn voor je probleem, zo kan niemand het nog downloaden
Wat betrefd het uitdelen van links..helemaal safe zal het niet worden, want mensen kunnen ook nep accounts gaan aanmaken en de inloggegevens erbij vermelden.
Ja dat weet ik, maar ze gaan ook moeten betalen voor een account aan te maken..
Je zou gewoon de map /login/downloads/bestand.exe niet inmogen, maar ipv zo de map in te gaan , roep ik met een script het bestand anders op (httpdocs/download.php?uri=/bestand.exe) + controleer ik of ze ingelogd zijn, als ze niet ingelogd zijn kunnen ze ook niet het bestand downloaden:
Wanneer ik die .htaccess in mijn login/downloads zet, verdwijnt hij elke keer weer.. Alles werkt, behalve dat ze dus via de login/downloads map kunnen downloaden zonder controle..