Login.php werkt maar ik krijg 2 waarschuwingen namelijk
Citaat:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at C:xampphtdocskickerheader.php:16) in C:xampphtdocskickerlogin.php on line 31
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:xampphtdocskickerheader.php:16) in C:xampphtdocskickerlogin.php on line 31
Wat je moet doen is zorgen dan
[..code..]
HELEMAAL bovenaan staat. Dit moet het eerst stukje code zijn wat op een pagina word uitgevoerd. NIETS anders hiervoor.
En dan niet alleen bovenaan login.php, maar bovenaan het bestand dat als eerste wordt geladen. Waarschijnlijk index.php dus.
Als je de login.php include in een andere pagina, kunnen mogelijk al de headers zijn verzonden naar de browser. Dat kan zijn door een echo, of door iets anders.
De oplossing ligt inderdaad bij de post van Boukefalos.
Maar is er geen manier om te checken of er een sessie bezig is? Ik heb er nu het volgende staan in mijn header.php die op alle pagina's bovenaan komt. Waarschijnlijk zit hier het probleem, maar ik wil dat de sessie evengoed gestart kan worden vanop een andere pagina. Hier even de code die ik nu heb: