Lid |
|
hallo,
ik ben dus(nog steeds) een RPGF aan het maken , maar nu zit ik met het volgende probleem:
ik werk op profiel bewerken met 3 categorieën , dus aan de hand van op welke de gebruiker klikt komt er dan edit.php?p="alg" of p="NRPG" nu heb ik dus mn script als volgt verdeeld:
<?
if($_GET['p'] == 'alg'){
}elseif($_GET['p'] == 'NRPG'){
}else{
$s = "SELECT * FROM database WHERE rijdersnaam = '".$_COOKIE['logname']."'";
$q = mysql_query($s);
$l = mysql_fetch_array($q);
if($_POST['submit'] &&
isset($_POST['wachtwoord'],$_POST['avatar'])){
echo "<table width=\"400\" align=\"center\" border=\"1\" bordercolor=\"#00CC66\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\">
<tr>
<td bgcolor=\"#00CC66\"><p align=\"center\"><b>Gewijzigd!</b></p></td>
</tr>
<tr>
<td><p align=\"center\">U hebt uw instellingen succesvol gewijzigd!</p></td>
</tr>
</table>";
$s = "UPDATE database SET wachtwoord = '".$_POST['wachtwoord']."', ava = '".$_POST['ava']."'";
$q = mysql_query($s);
}else{?>
<script language="javascript">
function changeValue(iD){
if(iD == '1'){
var x = document.getElementById('2').value;
document.getElementById('1').value="";
if(x == ""){
document.getElementById('2').value="<?php echo $l['ava'] ?>";
}
}
if(iD == '2'){
var x = document.getElementById('1').value;
if(x == ""){
document.getElementById('1').value="<?php echo $l['wachtwoord'] ?>";
}
document.getElementById('2').value="";
}
}
</script>
<table width="400" align="center" border="1" bordercolor="#00CC66" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td bgcolor="#00CC66" colspan="2"><p align="center"><b>Site</b></p></td>
</tr>
<tr>
<td width="50%" valign="top"><i>Rijdersnaam:<br />Wachtwoord:<br />Avatar:</i></td><td width="50%"><p align="left"><form action="" method="post"><input type="text" name="rijdersnaam" value="<?php echo $_COOKIE['logname'] ?>" class="text" disabled="disabled" /><br /><input type="password" name="wachtwoord" class="text" value="<?php echo $l['wachtwoord'] ?>" onclick="changeValue('1')" id="1" /><br /><input type="text" class="text" name="ava" value="<?php echo $l['ava'] ?>" onclick="changeValue('2')" id="2" /><br /><input type="submit" name="submit" value="Wijzigen!" class="text" /><br /><br /></form></p></td>
</tr>
</table>
<?
}
}
<? if($_GET['p'] == 'alg'){ }elseif($_GET['p'] == 'NRPG'){ }else{ $s = "SELECT * FROM database WHERE rijdersnaam = '".$_COOKIE['logname']."'"; if($_POST['submit'] && isset($_POST['wachtwoord'],$_POST['avatar'])){ echo "<table width=\"400\" align=\"center\" border=\"1\" bordercolor=\"#00CC66\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\"> <tr> <td bgcolor=\"#00CC66\"><p align=\"center\"><b>Gewijzigd!</b></p></td> </tr> <tr> <td><p align=\"center\">U hebt uw instellingen succesvol gewijzigd!</p></td> </tr> </table>"; $s = "UPDATE database SET wachtwoord = '".$_POST['wachtwoord']."', ava = '".$_POST['ava']."'"; }else{?> <script language="javascript"> function changeValue(iD){ if(iD == '1'){ var x = document.getElementById('2').value; document.getElementById('1').value=""; if(x == ""){ document.getElementById('2').value=" <?php echo $l['ava'] ?>"; } } if(iD == '2'){ var x = document.getElementById('1').value; if(x == ""){ document.getElementById('1').value=" <?php echo $l['wachtwoord'] ?>"; } document.getElementById('2').value=""; } } </script> <table width="400" align="center" border="1" bordercolor="#00CC66" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td bgcolor="#00CC66" colspan="2"><p align="center"><b>Site</b></p></td> </tr> <tr> <td width="50%" valign="top"><i>Rijdersnaam:<br />Wachtwoord:<br />Avatar:</i></td><td width="50%"><p align="left"><form action="" method="post"><input type="text" name="rijdersnaam" value=" <?php echo $_COOKIE['logname'] ?>" class="text" disabled="disabled" /><br /><input type="password" name="wachtwoord" class="text" value=" <?php echo $l['wachtwoord'] ?>" onclick="changeValue('1')" id="1" /><br /><input type="text" class="text" name="ava" value=" <?php echo $l['ava'] ?>" onclick="changeValue('2')" id="2" /><br /><input type="submit" name="submit" value="Wijzigen!" class="text" /><br /><br /></form></p></td> </tr> </table> <? } }
nu is het probleem dat mn form dus niets doet...
als ik op wijzigen klik en naar mn db kijk is er NIETS veranderd , volgens mij gaat hij dan niet naar het begin van die else maar naar helemaal het begin van de pagina...weet iemand hoe ik dit wel kan laten gebeuren?
ThX
p.s. het gaat om de php , van de sql ben ik vrij zeker dat die klopt , en het javascript werkt ook xD
|