login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleem met contact formulier (Opgelost)

Offline Blueness - 14/01/2009 23:26
Avatar van BluenessNieuw lid Goedeavond,

Ik kwam op deze website terecht d.m.v. het zoeken naar een contactformulier script. Nu heb ik deze gebruikt: http://www.site...amp;id=447

Ik heb het script alleen aangepast naar een juist ontvangadres verder niks. Ik krijg constant deze foutmelding: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (...)

Via Google kreeg ik meer info over de melding, maar eventuele oplossingen brachten geen succes. Ik ontvang ook geen e-mail. Niet op het ontvang adres en als test heb ik een adres gebruikt om in te vullen, ook deze krijgt geen e-mail.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 14/01/2009 23:45
Avatar van vinTage Nieuw lid Dit:
  1. <?
  2. ////////////////////////////////////////////////
  3. //////// www.sitemasters.be ////////////////////
  4. //////// Door Tuinstoel ////////////////////////
  5. //////// Een eenvoudig mailformuliertje ////////
  6. ////////////////////////////////////////////////
  7.  
  8. ob_start(); // Voor het cookie setten, anders zal dat hoogst waarschijnlijk niet werken.
  9.  
  10. //rest

veranderen naar
  1. <?php
  2. ////////////////////////////////////////////////
  3. //////// www.sitemasters.be ////////////////////
  4. //////// Door Tuinstoel ////////////////////////
  5. //////// Een eenvoudig mailformuliertje ////////
  6. ////////////////////////////////////////////////
  7.  
  8.  
  9. //rest..

Offline Aar - 15/01/2009 00:04
vinTage schreef:
Dit:
[..code..]

veranderen naar
[..code..]

Wat een bullcrap....
ob's gaan ergens anders in. Die behoor je bijna noit in PHP te gebruiken, en zeker niet bij header-errors, dat is namelijk hetzelfde als het afklappen van ene knipperend controlelampje op het dashbord van je auto, omdat het alleem maar irritant knippert.

Los de error op is het beste, als de topicstarter de hele error eens geeft + de nodige code. Dan valt er een nette oplossing voor te verzinnen.
Offline Stijn - 15/01/2009 00:35
Avatar van Stijn PHP expert Inderdaad, het is een slecht stukje code. Je moet de cookie voor <html> gaan plaatsen.
Offline Blueness - 15/01/2009 13:59
Avatar van Blueness Nieuw lid Ik had inderdaad gelezen dat ob_start(); geen oplossing is.
Dom van mij, het script stuurt wel e-mail, had op mijn testomgeving alleen geen mailserver draaien   

De foutmelding gaat over de spambeveiliging, deze heb ik nu niet meteen nodig. Ik markeer het topic als opgelost, zodat jullie er geen tijd meer in stoppen.

Toch bedankt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.201s