login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

wie kan me helpen bij een criminals game maken?

Offline crimeownd - 25/12/2008 11:09
Avatar van crimeowndNieuw lid ik wil graag een criminals game maken ik en ik vroeg me af kan iemand me helpen als er iemand is die me wil helpen zal ik alles voor je doen 

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 25/12/2008 11:27
Avatar van Koen PHP expert Samenwerken
Offline zwobbel - 25/12/2008 11:27
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Dit hoort thuis bij samenwerken.
http://www.site...amenwerken

Lock administrator?
Offline zointer - 25/12/2008 11:34
Avatar van zointer HTML gevorderde
crimeownd schreef:
als er iemand is die me wil helpen zal ik alles voor je doen 

Alle weken mijn auto komen wassen, de afwas hier....? 
Offline Martijn - 25/12/2008 13:18
Avatar van Martijn Crew PHP lol, kun je t zelf niet? Want dan heb je namelijk een situatie dan ik (of iemand anders) het maak, en jij een deel (mogelijk) inkomen krijgt... Niet zo eerlijk hae.
En om je nou moderator te maken op iets wat 'jouw' idee is 
Offline crimeownd - 25/12/2008 13:26
Avatar van crimeownd Nieuw lid ik vraag er geen geld voor
Offline BigBug - 25/12/2008 13:28
crimeownd schreef:
ik vraag er geen geld voor
Waarom zou je dan uberhaubt een criminalgame willen? Om zelf de hosting te betalen en zien dat mensen lol hebben voor niets?
Offline Martijn - 25/12/2008 13:53 (laatste wijziging 25/12/2008 13:56)
Avatar van Martijn Crew PHP ik zou t maar gewoon mee stoppen niet gemeen bedoeld, maar je bent duidelijk nog niet klaar voor de situaties die zo;n spel opleveren.

Wat als dr een grote bug is, door een klein stukje code? hoe ga je het vinden? hoe ga je het oplossen? Je moet gewoon goed weten waar je mee bezig bent.

Ik ben 3 jaar moderator (met toegang tot databse en scripts) geweest, en ik kan je bij deze melden, zo simpel is het allemaal niet

edit: nice, ik kom dr echter dat ik php vergevorderd ben nou moet ik mn sig aanpassen >.<
Offline rredspike1 - 25/12/2008 14:40
Avatar van rredspike1 Lid :x hoezo arrogant! beetje misselijk van om zo hoog van jezelf op te geven, natuurlijk ben je erg ver in php en kan jij het wel en bedoel je het niet gemeen en dit is ook zeker geen aanval, maar de ranzige arrogantie druipt er vanaf!
Offline nemesiskoen - 25/12/2008 14:43
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Dat dingetje onder je avatar wil niets meer zeggen dan dat je veel hebt gepost in het php forum:-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s