Nieuw lid |
|
beste Allen,
Voor de website www.wup.nu zijn we al een paar weken bezig geweest met internet zuilen, inmiddels zijn deze al geplaatst bij een sportaccommodatie. Op de internet zuilen draait een pagina waarin we een werkbalk staat en daaronder de normale website in een Iframe voor de promotie van de website binnen de sportaccommodatie. (http://www.wup.nu/sp/asc)
Alleen normaal als je achter de website zit, willen we de weblinks en advertenties naar een nieuwe pagina zetten en wanneer mensen op de website komen die via de Iframe pagina kijken kijken willen dus dat die _blank om gezet gaan worden naar de naam van het frame die daar geladen wordt.
Zelf denk ik om hier een If else functie voor te maken, alleen nu is het probleem dat ik nergens iets kan verzinnen om aan te geven dat de Iframe pagina op die pagina bestaat. In de Frame pagina wordt wel me config bestand geladen (om contact te maken met SQL), dus eigenlijk hoopte ik hierin een code te kunnen maken die daarna weer te gebruiken is in de WuP pagina's zelf.
Weet niet hoe ik het duidelijker uit kant leggen dan dat het een simpele Iframe pagina is die de normale website laat. Door dat de Iframe niet standaard is willen we dus ergens onderscheid maken dat php snap dat de pagina ene moment geframed wordt en andere moment niet geframed en gewoon _blank moet gebruiken
Vast bedankt,
Alexander
www.wup.nu
|