login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHP LEREN

Offline Asterion - 16/12/2008 18:41
Avatar van AsterionNieuw lid Ik ben net een beginnerling en daarom wil ik hier iets vragen.

Ik wil bijvoorbeeld Klikmissie top 10 in me databases doen. Aleen ik weet niet hoe dat moet. kan een van jullie uitgebreid informatie aan mij geven?

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 16/12/2008 18:45
Avatar van BigBug PHP expert Nee?

Je doet tekort aan je informatievoorziening. Wat stelt een klikmissie top 10 voor? Heb je bij jezelf al bedacht of het slim is met zo'n onderwerp te beginnen als 'ontwetende' (dat dus in de vorm van zeer weinig PHP kennis).

Graag zie ik uitleg wat een 'klikmissie top 10' voor mag stellen ;)
Offline Asterion - 16/12/2008 18:48
Avatar van Asterion Nieuw lid Oke dat is goed. Uhm, Het script klikmissie top10 weet je wat dat is of niet? dat is een script voor een maffiaspel. en daar wou ik iets meer over weten wat je in de databases in moet vullen
Offline zointer - 16/12/2008 18:53
Avatar van zointer HTML gevorderde Klikmissie
Offline Wim - 16/12/2008 18:54
Avatar van Wim Crew algemeen als je een script zoekt verwijs ik je door naar de scriptlibrary of naar google. Dit forum is er om mensen met een probleem (lees: error / ongewenst resultaat) verder te helpen, niet om iedereen privé uitleg te geven
Offline Asterion - 16/12/2008 18:57
Avatar van Asterion Nieuw lid wat is scriptlibrary
Offline BigBug - 16/12/2008 19:02
Avatar van BigBug PHP expert Een beetje zelf initiatief zou niet verkeerd wezen. Een script library is een 'bibliotheek met scripts'. Alle ingezonden scripts van gebruikers kun je op deze site terugvinden bij de pagina scripts.

Als je serieus PHP wilt leren overweeg dan een goed (beginners-)boek aan te schaffen en deze door te werken.

Succes.
Offline Abbas - 16/12/2008 19:09
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Asterion : 14 jaar + MaffiaGame... Zegt dat niet genoeg?!?!
Offline BigBug - 16/12/2008 19:47
titjes schreef:
Dat was mij inderdaad ook opgevallen maar dat wil niet zeggen dat alle 14-jarigen geen 'werkelijke' interesse hebben in PHP. En hebben ze dat wel dan moet je ze daarin supporten ;)
Offline Joost - 16/12/2008 20:33 (laatste wijziging 16/12/2008 20:33)
titjes schreef:
Ik heb een criminal gebouwd op me 14e. Als ik de code nu eens terugkijk, was het misschien niet zo van enorm hoog niveau, maar het was zeker niet ondoenlijk. Daarbij liep het ook nog wel aardig, dus vind ik dit een beetje vreemde opmerking.
Mijn aanpak van een het spel maken was dan wel iets anders dan die van hem, maargoed 
Offline Stijn - 16/12/2008 21:03
Avatar van Stijn PHP expert Het topic gesloten omdat de topicstarter duidelijk de regels niet kent. Ook past de titel niet bij het onderwerp.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s