login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

posten in gastenboek werkt niet

Offline Mettes - 10/12/2008 21:55 (laatste wijziging 10/12/2008 21:57)
Avatar van MettesNieuw lid Dag iedereen,

ik heb een perfect werkend gastenboek. Nu ben ik bezig aan het vernieuwen van een site. In deze site maak ik gebruik van javascript voor de navigatie. Nu heb ik een probleem met mijn gastenboek.

Ik kan mijn gastenboek inlezen met de smileys maar ik kan niet posten als ik via de navigatie van mijn site ga maar wel als ik via de rechtstreekse link ga.

Ik heb al vanalles geprobeert maar krijg het niet werkend. Zo heb ik er al voor kunne nzorgen dat je de smileys ziet via de nav maar niet met de rechtstreekse link.
Het toevoegen van de smileys werk ook niet via de nav dat moet ik ook nog uitzoeken.

Kan iemand mij helpen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn2008 - 10/12/2008 22:02
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Hallo Mettes,

Ik heb daarnet ff naar jou site gekeken en zag dat je gebruik maakt van het JQuery Javascript Framework. Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn site. Je moet gebruik maken van de post-functie die je volgens mij als extra plugin voor JQuery kan downloaden. Misschien heb je wat aan deze link!

Martijn
Offline MaradoX - 14/12/2008 22:21 (laatste wijziging 14/12/2008 22:22)
Avatar van MaradoX Nieuw lid Of je kan dit gebruiken in jQuery, het zit er standaard in:

1. $.post("test.cgi", { name: "John", time: "2pm" },
  2. function(data){
  3. alert("Data Loaded: " + data);
  4. });

of simpeler:

1. $.post("test.php", { name: "John", time: "2pm" } );

Voor verdere informatie over jQuery zonder plugins: http://www.visualjquery.com ;)
Offline Mettes - 20/12/2008 21:16
Avatar van Mettes Nieuw lid Sry voor het laat antwoorden maar ik had het druk met school wat de komende maand nog zal zijn.

Alvast ga ik dit eens proberen en bedankt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.155s