Ik had het beter gevraagd in mijn vorige topic, maar deze heb ik al gesloten omdat de vraag was opgelost.
Ik heb het eenvoudig formulier draaiende, maar nu zou ik graag willen dat het ip adres ook automatisch wordt meegestuurd in de mail. Ik heb mijn best gedaan om het te proberen maar geen positief resultaat, alles werkt wel maar het ip adres wordt niet meegestuurd... Deze code gebruik ik ' zie bericht2 ' voor het ip adres ..
if(!eregi("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a-z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,3})$",$email)){echo"<h1>Er is iets verkeerd gegaan , heeft u een correct emailadres opgegeven ?</h1> ";}else{mail($mymail,$onderwerp,$bericht,$headers,$bericht2);echo"Inschrijving nieuwsbrief is succesvol verzonden.";}
Ik heb gedaan wat u heeft voorgesteld, maar ik krijg het ipadres niet doorgestuurd. Het formuliertje opzich werkt wel.
Hier heb ik het formuliertje aangepast.
if(!eregi("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a-z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,3})$",$email)){echo"<h1>Er is iets verkeerd gegaan , heeft u een correct emailadres opgegeven ?</h1> ";}else{mail($mymail,$onderwerp,$bericht,$headers,$bericht2);echo"Inschrijving nieuwsbrief is succesvol verzonden.";}
1. Bij die if (!eregi gebruik je geen enters, is echt heel irriant lezen.
2. Antwoord: Je zegt $bericht2 =.. maar je moet $ip in $bericht zetten, die wordt namelijk verstuurd en $bericht2 niet. Je moet je mail functie dus vervangen met deze: