Nieuw lid |
|
Hallo,
Heb me een Synology DS-107+ gekocht, die perfect werkt, maar nu wil ik een php mail script laten draaien op de webserver en dan begint de miserie.
Het script werkt perfect op andere servers maar niet op de DS-107+.
Het script:
<?php
// variabelen ophalen
$aan = $_POST['aan'];
$naam = $_POST['naam'];
$email = $_POST['email'];
$telefoon = $_POST['telefoon'];
$onderwerp = $_POST['onderwerp'];
// .... voor alle andere invulvelden analoog
// mail sturen
// $bericht bevat inhoud van mail, via \n kan je een nieuwe regel beginnen in de mail
$bericht = "Naam: $naam\n Email: $email\n Telefoon: $telefoon\n Onderwerp: $onderwerp\n";
$headers = "From: $naam <$email>\n";
$headers .= "Reply-To: $email\n";
$headers .= "Errors-To: skiamade@telenet.be\n";
mail("$aan", "[contactformulier] bericht ingestuurd via website", $bericht, $headers);
// terugsturen naar site
header("Location: http://mvd.telenet.be/bedankt.html");
exit;
?>
<?php // variabelen ophalen $aan = $_POST['aan']; $naam = $_POST['naam']; $email = $_POST['email']; $telefoon = $_POST['telefoon']; $onderwerp = $_POST['onderwerp']; // .... voor alle andere invulvelden analoog // mail sturen // $bericht bevat inhoud van mail, via \n kan je een nieuwe regel beginnen in de mail $bericht = "Naam: $naam\n Email: $email\n Telefoon: $telefoon\n Onderwerp: $onderwerp\n"; $headers = "From: $naam <$email>\n"; $headers .= "Reply-To: $email\n"; $headers .= "Errors-To: skiamade@telenet.be\n"; mail("$aan", "[contactformulier] bericht ingestuurd via website", $bericht, $headers); // terugsturen naar site header("Location: http://mvd.telenet.be/bedankt.html"); ?>
De foutmelding in explorer:
Warning: mail() [function.mail]: Failed to send mail. (504 5.5.2 <test>: Sender address rejected: need fully-qualified address) in /volume1/web/verwerk.php on line 17
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /volume1/web/verwerk.php:17) in /volume1/web/verwerk.php on line 20
Kan iemand mij helpen A.U.B.
Marc
|