login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Downloadpath manipuleren

Offline GijsB - 27/10/2008 22:17
Avatar van GijsBNieuw lid Ik ben bezig met een concept uit te werken. En bij een deel ervan zou het moeten zijn dat ze eenmalig een path moeten opgeven en dat daarna telkens als ze op download drukken de site iets download naar dat path. Is dit mogelijk met PHP om een downloadpath te manipuleren?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Diko - 27/10/2008 22:20
Avatar van Diko PHP interesse clientside het download pad bedoel je? Dat is iig niet vanuit php te regelen. En vanuit javascript betwijfel ik het i.v.m. standaard beveiliging in browsers.

Als je server side het download pad bedoeld kun je gewoon variabel pad opgeven in je upload scriptje bij copy... echter raad ik dat sterk af omdat je dan minder controle hebt wat er op je server gebeurd.
Offline GijsB - 27/10/2008 22:24
Avatar van GijsB Nieuw lid Het moet clientside zijn. Als het met JS kan is het mij part ook goed maar ik heb ook daar al over gedacht maar nog niet echt gevonden hoe het kan.
Offline jvs - 27/10/2008 23:03
Avatar van jvs HTML beginner Ben er vrij zeker van dat dit niet mogelijk is omwille van de beveiliging.
Offline GijsB - 27/10/2008 23:13
Avatar van GijsB Nieuw lid Dat vreesde ik al.. Maar ik dacht wie weet.. Als er nog iemand een oplossing weet hoor ik dat graag 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s