Ik wil de functie get_meta_tags gebruiken alleen geeft hij dit aan:
[error=php]Warning: get_meta_tags(http://www.spele.nl/games/zwaardenensandalen/../../../game/zwaardenensandalen/oermensgevecht.html) [function.get-meta-tags]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /mounted-storage/home97c/sub004/sc60886-KHHT/dutchhost.org/banner.php on line 9[/error]
dit is niet voorkauwen maar een stukje verder helpen in het geval ze het niet begrijpen. Ik ben 100% zeker dat ik je de link met uitleg over een functie van een andere taal kan geven waar je zonder dergelijke uitleg nog staart of kop aan kan krijgen....
Je moet je eigen kennis zeker niet vergelijken met die van iemand anders. Als ik zijn code zou voorkauwen zou hij enkel moeten copy-pasten, nu moet hij nog wat nadenken over hoe hij deze functie gaat gebruiken, maar heeft hij een "betere/duidelijkere?" uitleg bij de laatste parameter...
Men klikt op PHP.net: str_replace. Wanneer de pagina klaar is met laden zal de regel die jij aanduid, die ik dus nog niet heb gegeven, het nadrukkelijkst in beeld verschijnen.
Dan vraag ik mij op zo`n moment af als ik jouw reactie lees,
wimmarien schreef:
Je moet je eigen kennis zeker niet vergelijken met die van iemand anders.
Welke kennis? Om iets wat nadrukkelijk in beeld staat te herkennen? Of de kennis om die link te gebruiken?
@wimmarien: klopt. Daarom heb ik de andere functie ook gebruikt, ik heb de pagina goed doorgelezen.;-). Ik kende de functie al en ik wist dat het niet werkte, maar ik had de comments bij die pagina nog niet allemaal bekeken waar dus de oplossing stond.