login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Post variabelen uit disabled textbox halen? (Opgelost)

Offline Chilion - 07/10/2008 15:47
Avatar van ChilionMySQL interesse Ja ja, its running to the end of the day, en we worden wazig.

Ik wil uit een textbox die voor de gebruiker ge-disabled of zelfs hidden is, een waarde halen die hij meeneemt naar de volgende pagina met dus een POST command.

Hoe doe ik dit, en is dit uberhaupt possible?

Chilion

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 07/10/2008 15:49
Avatar van marten Beheerder zet hem dan niet op disabled maar op hidden. Disabled kan hij hem niet mee nemen als je de type op hidden zet wel.
Offline Chilion - 07/10/2008 15:54
Avatar van Chilion MySQL interesse Ik zie het inderdaad, ik had hem al op hidden staan, maar er stond nog ergens een disabled verstopt. Dom dom dom.

Mijn Update query, die werkt niet geheel en al zoals het moet, verkeerde syntax?
  1. mysql_query("UPDATE urenverantwoordinguren SET (projectcode, werkcode, medewerker, begintijd, eindtijd, uren) VALUES ('$projectcode', '$werkcode', '$mID1', '$bgt', '$egt', '$uren') WHERE ID = '".$ID."'");

Offline jc2 - 07/10/2008 15:56 (laatste wijziging 07/10/2008 15:57)
Avatar van jc2 PHP interesse Je verwart hem met de INSERT-query.

Het is NIET:
  1. mysql_query("UPDATE urenverantwoordinguren SET (projectcode, werkcode, medewerker, begintijd, eindtijd, uren) VALUES ('$projectcode', '$werkcode', '$mID1', '$bgt', '$egt', '$uren') WHERE ID = '".$ID."'");

maar:
  1. mysql_query("UPDATE urenverantwoordinguren SET projectcode='$projectcode', werkcode='$werkcode', medewerker='$mID1', begintijd='$bgt', eindtijd='$egt', uren='$uren' WHERE ID = '$ID'");
Offline Chilion - 07/10/2008 15:58
Avatar van Chilion MySQL interesse Och ja!

Bedankt, en een fijne dag nog 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.217s