* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar? Probeer het later opnieuw.
* Kunt u ook geen andere websites bezoeken?
Controleer de netwerkverbinding van de computer.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar? Probeer het later opnieuw.
* Kunt u ook geen andere websites bezoeken?
Controleer de netwerkverbinding van de computer.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.
Ik snap het helaas niet meer, kunt u alstublieft wederom een antwoord proberen te geven?
Waar heb je deze website geplaatst? Welke URL gebruik je in je browser?
Als je het php bestand lokaal hebt draaien moet je wel een webserver hebben draaien op die pc met php ondersteuning. Anders gaat de pagina niet werken.
Sorry dat ik het zeg, maare waar slaat dit topic op?
Ik wil je met alle plezier helpen, maar als je jezelf php_expert gaat noemen zonder te weten wat een URL en een browser is kan je beter er niet eens aan beginnen.
Om alsnog hierop een antwoord te geven:
URL; dat is de naam van een website / online pagina (voorbeeld: www.sitemasters.be)
Browser; Het programma wat je nu gebruikt om deze website te bekijken (voorbeeld: Internet Explorer of FireFox)
Dank voor de vele reacties! Ik heb gekeken op wikipedia.org. Daar word ik wel wijzer van, ik heb helaas geen tijd om de tutorials nu te volgen dus ik zou graag snel het antwoord krijgen!
P.S
Zointer: wat zegd hoort in het correcte nederlands wat zegt te zijn
Dank voor de vele reacties! Ik heb gekeken op wikipedia.org. Daar word ik wel wijzer van, ik heb helaas geen tijd om de tutorials nu te volgen dus ik zou graag snel het antwoord krijgen!
P.S
Zointer: wat zegd hoort in het correcte nederlands wat zegt te zijn
zeg php_expert, ik (ik zal niet de enige zijn) vind het een beetje raar dat je jezelf php_expert noemt als je nog niet eens een simpele echo kan! En als je dan ook nog is gaat zitten ziften van alle grammaticale foutjes dan wordt het toch ook wel een beetje raar he?
dat het antwoord in de eerste reactie staat, kon ik mij ook voorstellen totdat ik ene 404 error kreeg, deze heb ik reeds opgelost maar ik krijg nu een php foutmelding...