login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[ZF] Foutmelding (Opgelost)

Offline Rens - 10/09/2008 18:53

Crew algemeen
Beste,

Ik ben zojuist ook maar eens begonnen met ZF.
Ben bezig om de Quickstart door te nemen, en stuit op een fout.

Ik heb alle bestanden tot de Create an Action Controller hetzelfde overgetypt.
Heb ze zelfs ook nog eens gekopieerd zodat ik zeker wist dat er geen fouten in zaten.

Ik krijg nu de volgende foutmelding:
Citaat:
Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Controller_Dispatcher_Exception' with message 'Invalid controller specified (error)' in D:webserverApachelibraryZendControllerDispatcherStandard.php:249 Stack trace: #0 D:webserverApachelibraryZendControllerFront.php(946): Zend_Controller_Dispatcher_Standard->dispatch(Object(Zend_Controller_Request_Http), Object(Zend_Controller_Response_Http)) #1 D:webserverApachehtdocsindex.php(22): Zend_Controller_Front->dispatch() #2 {main} thrown in D:webserverApachelibraryZendControllerDispatcherStandard.php on line 249

Ik snap er alleen geen biet van...

Kan iemand me eens vertellen wat ik verkeerd doe en hoe ik die melding moet lezen?

Bedankt,
Rens

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 10/09/2008 18:55
Avatar van Wim Crew algemeen zeker dat het exact hetzelfde is? zoja, welke php versie gebruik je (php 5.1.4 is vereist volgens mij)?

Offline Rens - 10/09/2008 18:58 (laatste wijziging 10/09/2008 20:35)

Crew algemeen
Pas nog computer opnieuw geïnstalleerd en meteen de nieuwste PHP versie gepakt, 5.2.6 geloof ik.
Ja, ik weet zeker dat het exact hetzelfde is.
Heb alles nog eens nagekeken.

Maar wat betekend die fout dan?
Kan ik eens kijken of ik het misschien gevonden krijg...

edit;
Zojuist de tutorial van Stijn geprobeerd, maar die geeft dezelfde foutmelding (alleen het pad is iets anders...).

edit 2;
Heb het nu werkend, weet alleen niet wat ik veranderd heb...
Offline shibble - 14/09/2008 13:42
Avatar van shibble MySQL interesse Gebruik maken van een errorhandler dan kom je al iets verder, ik had dezelfde error tot ikgebruik maakte van de errorhandler, kwam ik al verder werd me layout wel gerenderd en laten zien en klwam in de content de fout te staan.

Errorhandler:
http://framewor...rorhandler

of met exceptions:
http://framewor...s.handling
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.344s