login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

contactform verkeerde e-mailadres (Opgelost)

Offline Seawolf1979 - 04/09/2008 13:33
Avatar van Seawolf1979Nieuw lid Ik heb een contact-scriptje maar nu blijkt dat mijn eigen e-mailadres (naar waar het gestuurd word) automatisch word ingevuld als je op de site op "verzenden" klikt. Nogthans wordt aan de bezoeker gevraagd ijn/haar e-mail op te geven. Deze krijg ik jammer genoeg dan ook niet door.
Kan iemand me op weg helpen?

http://www.plaatscode.be/22362/

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 04/09/2008 14:09
Avatar van marten Beheerder Op regel 20 en 34 dacht ik vul je tweemaal dezelfde variabele. Je overschrijft hem zeg maar.
Offline Seawolf1979 - 04/09/2008 14:14
Avatar van Seawolf1979 Nieuw lid Als ik het dan goed begrijp mag ik regel 20 verwijderen?
Offline marten - 04/09/2008 14:28
Avatar van marten Beheerder Nee je hebt namelijk 2 emails:

Je eigen email en de gebruiker email.
Afhankelijk van je doel gebruik je deze twee. Wil je via je website een email naar jezelf laten versturen zet je je eigen email in de mail functie. Wil je de gebruiker bijvoorbeeld een bedankmailtje sturen zet je zijn / haar email in de mail functie.
Offline Seawolf1979 - 04/09/2008 15:39
Avatar van Seawolf1979 Nieuw lid Het is de bedoeling dat er via de website een mail naar mij word gestuurd. Maar de bezoeker moet zijn/haar adres ook invullen zodat ik weet op welk adres ik kan antwoorden.
En wanneer de bezoeker zijn adres invult wordt het overschreven door het mijne.
Ik vrees dat ik nog is een aar tuts opnieuw zal moeten doornemen.
Offline jc2 - 04/09/2008 22:53
Avatar van jc2 PHP interesse Ik werk altijd met $email_verzender en $email_ontvanger.
Zo ook $naam_verzender en $naam_ontvanger.
Vervang eens $email door $email_ontvanger op alle plaatsen waar JOUW emailadres moet komen.
Doe hetzelfde - maar dan $email_verzender - waar de waarde van het invulveld $_POST['email'] moet komen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s