login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Curl lukt niet..

Offline Se7en - 01/09/2008 20:00 (laatste wijziging 01/09/2008 20:01)
Avatar van Se7enNieuw lid Ok, ik wil een curl login maken voor targetpay.nl.
Na deze tut gelezen te hebben: http://www.site..._verklaard
kom ik op het volgende script:

1. <?php
  2. //controleer of het formulier gesubmit is. Als dat zo is stuur de data door naar de link
  3.  
  4. if(isSet($_POST['submit']))
  5. {
  6. $ch = curl_init("http://targetpay.nl/login");
  7. //definieer de link
  8.  
  9. curl_setopt($ch, CURLOPT_POST, true);
  10. //zet het type op post
  11.  
  12. curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, "login_password=" .$account."&login_username=".$pass."");
  13. //stuur de gegevens uit het formulier door naar de link
  14.  
  15. curl_exec($ch);
  16. //Zet de output op het scherm
  17.  
  18. if (curl_errno($ch))
  19. {
  20. print curl_error($ch);
  21. //Als er een fout is geef deze dan
  22. }
  23. else
  24. {
  25. curl_close($ch);
  26. //Sluit de link met de website
  27. }
  28.  
  29. }
  30. else
  31. {
  32. ?>
  33. <form method="POST" action="<? echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" name="login">
  34. <table width="100%">
  35. <tr align="center">
  36. <td width="50%" align="right"><font color="navy">Account ID</font></td>
  37. <td width="50%" align="left"><input type="text" name="account" size="10"></td>
  38. </tr>
  39.  
  40. <tr align="center">
  41. <td width="50%" align="right" width="100"><font color="navy">Password</font></td>
  42. <td width="50%" align="left"><input type="password" size="10" name="pass"></td>
  43. </tr>
  44. <tr>
  45. <td>&nbsp;</td>
  46. </tr>
  47. <tr align="center">
  48. <td colspan="2" align="center"><input name="submit" type="submit" value="Inloggen"></td>
  49. </tr>
  50.  
  51. </table>
  52. </form>
  53. <? } ?>

Volgens mij heb ik alles goed ingevult. Dit is de regel die op de targetpay.nl login staat:
  1. <form method="post" action="/login"> <table>
  2. <tr> <td>Username&nbsp;&nbsp;</td> <td> <input type="text" size="10" class="invoer" style="width:100px" name="login_username" /> </td> </tr> <tr> <td>Password</td> <td>
  3. <input type="password" size="10" class="invoer" style="width:100px" name="login_password" /> </td> </tr> <tr> <td colspan="2"> <input type="checkbox" name="remember" value="1" id="remember" /> <label for="remember">Remember password</label> </td> </tr> <tr> <td></td> <td><br/>
  4. <input type="submit" class="knopje" value="Login" /> </td> </tr> </table></form>

Alleen als ik het script nu uitvoer krijg ik gewoon het inlog screen te zien. Iemand een idee wat ik fout doe?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 01/09/2008 20:04
Avatar van Martijn Crew PHP kan zijn dat je server het niet ondersteunt, doe die van mij ook niet. Maar targetpay heeft standaard scripts die simpel te implenteren zijn, waarom zoveel moeite?
Offline Se7en - 01/09/2008 20:09
Avatar van Se7en Nieuw lid Volgens mij ondersteut mijn server heb wel omdat ik geen errors krijg maar gewoon het login scherm. En ik heb al is een ander curl script geprobeert dat wel werkt.

En er zijn inderdaad kant en klare scripts voor targetpay.nl. Maar ik wil dat mijn dagopbrengst uitlezen dmv curl en volgens mij bestaat zo'n script nog niet.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.221s