Nieuw lid |
|
Beste,
Wat heb ik:
Leden
.xml bestand: Met alle wedstrijden van de eredivisie
Ook de uitslagen gaan automatisch via deze zelfde .xml
Wat wil ik:
Leden die ingelogd zijn kunnen naar een aparte page op Europesoccer.nl om hun uitslagen per week in te vullen (Elke week zijn er 8 wedstrijden).
Dus er wordt bijvoorbeeld 1-0 ingevuld. Bij een goede stand een totaal van 5 punten, winnaar goed 3, doelpunt goed 1. Was het dus 2-0 en hij zei 1-0, dan krijgt hij 4 punten.
Er wordt een ranglijst bijgehouden
Je kunt van elke deelnemer zien wat hij of zij heeft ingevuld.
Deelnemers kunnen niet 5 min. voor het begin van de eerste wedstrijd van de week nog stemmen.
Dat was het wel het wordt gewoon een pagina in Totaal formaat van een page op ES: http://www.europesoccer.nl/?pagina=ESteamere Deze breedte dus.
Er moet een eindwinnaar gekozen kunnen worden (100 punten), aantal gele kaarten ( 50-(minus) wat je ernaast zit van het werkelijke aantal), aantal rode kaarten (30-wat je ernaast zit), aantal goals (80-wat je ernaast zit).
Indeling:
Links een tabel met de wedstrijden die nog ingevuld moeten worden, rechts daarnaast de totale stand, met de top 10 (linkje naar de top-x). Elke naam moet klikbaar zijn met reeks van wedstrijden die hij/zij voor de laatste week ingevuld heeft. Ook de eindwinnaar, gele, rode kaarten en goals zijn zichtbaar.
Ik hoop dat het duidelijk is.
Alvast bedankt.
|