login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ip logger beveiligen

Offline thomh - 15/08/2008 23:09
Avatar van thomhNieuw lid nu ik mijn ip logger met alle functies heb gemaakt is het natuurlijk dat andere mensen dit niet kunnen lezen. dus ik wil hem beveiligen

was ik begonnen met een htaccess maar het probleem is dan dat er ook niks in de txt bijgeschreven kan worden die code in de ftp veranderen is ook geen optie omdat ik het zelf dan ook neit kan zien.

weet iemand mischien hoe je zo iets kan maken dat er tog in de txt geschreven kan worden maar niet gelezen kan worden maar dat ik het zelf wel kan lezen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timmie_loots - 16/08/2008 01:19
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Als je het voor elkaar krijgt door een htaccess geen schrijftoegang te krijgen tot een bestand, ben je heel knap bezig. Hoe schrijf je naar het bestand, geef eens wat code.
Offline flyingdragon - 16/08/2008 23:30 (laatste wijziging 16/08/2008 23:32)
Avatar van flyingdragon PHP beginner Om maar gewoon simpel te doen, (ht access moet imho geen problemen geven),
maak er in plaats van .txt, gewoon .php van.
En zorg dat alles tussen <?php /* en */ ?> komt te staan
klaar , niet netjes, maar het werkt,

maar werkt het wel als je geen htaccess gebruikt? want htaccess maakt geen verschil over de werking op webserver zelf.

Als het ook zonder htaccess niet werkt zou ik je chmod rechten eens controleren.
Offline jc2 - 17/08/2008 14:46 (laatste wijziging 17/08/2008 14:48)
Avatar van jc2 PHP interesse Wat je ook kunt doen is ervoor zorgen dat een pagina alleen geopend kan worden als er via php een sleutelwoord is meegegeven.

Bijv.:
  1. // pagina waar iplogger moet verschijnen, bijv. index.php
  2. $iplogger="on";
  3. include("iplogger.php");
  4.  
  5. // iplogger.php
  6. if($iplogger=="on"){
  7. }
  8. else{
  9. header("location:index.php");
  10. }
  11.  
  12. // hier je code van je iplogger zelf

Als je nu iplogger.php bezoekt, zal hij $iplogger=="on" niet kunnen vinden, dus de bezoeker naar index.php terugsturen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s