login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

waar word betaling geaccepteerd

Offline Martijn - 13/08/2008 11:45
Avatar van MartijnCrew PHP Ik heb hier een script

En ik zou graag zeker willen weten op welke regel ik code moet plaatsen voor succes. Ik denk 157 bij de functie check_payment, maar aangezien we het hier over geldzaken hebben, wil ik het liever zeker weten

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jc2 - 13/08/2008 11:59
Avatar van jc2 PHP interesse De gegevens worden verzameld en naar de functie sendToHost gestuurd. Deze verzend de data naar daopay.com.
Dit wil zeggen dat er dus 2x een betalingsopdracht in het script verwerkt zit: bij checkSMS en checkPayment.

Er staat trouwens op daopay.com dat er ook een handleiding te downloaden is als je ingelogd bent. Begin daar ook eens mee. Daar zal het script wel helemaal in uitgelegd staan.
Offline marten - 13/08/2008 12:13
Avatar van marten Beheerder Ik vindt het wel een beetje matige beveiliging. Als de file gelezen kan worden is de betaling oke. De file dus faken en je betaling is geaccepteerd.
Offline Martijn - 13/08/2008 12:45
Avatar van Martijn Crew PHP ik heb de manual even doorgezocht, maar ik vind niets waar het op het script hierboven lijkt.

Dit is wat ik heb gekregen als werkend, maar moet omgebouwd zodat er word bijgehouden wie wat heeft betaald
Offline Berten - 13/08/2008 13:18
Avatar van Berten PHP beginner @ marten

Als je met een externe partner werkt om je betalingen af te handelen moet je steeds iets doorsturen via bekende methoden. get/post/...

Die kunnen allemaal onderschept worden, en zijn dus niet 100% veilig.
Offline Martijn - 13/08/2008 13:39
Avatar van Martijn Crew PHP in de funcite create_payment word er de betaling uitgevoerd, met een stukje code om aan de link wat toe te voegen als het sms is. Daar is het dus al algemeen
Offline marten - 13/08/2008 13:42
Avatar van marten Beheerder @Berten

Het enige waar ik mee werk is iDeal. Deze regelt alles via een https verbinding en is dus 99.9999999999% veilig. Dat is een stuk beter dan alleen een get of post controleren
Offline Martijn - 13/08/2008 13:54
Avatar van Martijn Crew PHP dit gaat ook via https...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s