login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleem in IE (Opgelost)

Offline lochten - 10/08/2008 20:24 (laatste wijziging 10/08/2008 20:25)
Avatar van lochtenNieuw lid Ik heb hier een deel van mijn script, het is een menu, met javascript, in ie werkt het nie meer nadat ik het heb aangepast..maar het javascript is onveranderd gebleven dus daar kan het nie aan liggen..
Kan iemand hier al een fout zien, die ik nie kan vinden??
  1. <?PHP
  2. include("dbconnect.php");
  3. $link = "SELECT * FROM pages";
  4. $ql = mysql_query($link);
  5. echo "";
  6. while($men = mysql_fetch_array($ql)){
  7. $stefan = $men[categorie];
  8. $id = $men[ID];
  9. if(empty($men['categorie'])){
  10. echo"<li><a href=index.php?page={$men['ID']}>{$men['titel']}</a></li>";
  11. }
  12. else{
  13. echo "<div class=\"menutitle\" onclick=\"SwitchMenu('$id')\"><li>{$men['titel']}</li></div>";
  14. echo "<span class=\"submenu\" id=\"$id\">";
  15. $sub = "SELECT * FROM subpages";
  16. $subql = mysql_query($sub);
  17. while($submen = mysql_fetch_array($subql)){
  18. echo "- <a href=index1.php?page={$submen['ID']}>{$submen['titel']}</a><br>";
  19. }
  20. echo "</span>";
  21. }
  22. }
  23. ?>

Het gaat om de volgende website http://ruiterhygiene.nl en als je in ff op het knopje kakkerlak klikt komt er een menu, en als je het met ie doet gebeurt er niks..

Alsvast bedankt

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ThAlmighty - 11/08/2008 10:13 (laatste wijziging 11/08/2008 10:14)
Avatar van ThAlmighty HTML beginner ik heb toenet gekeken en volgens mij deed hij het toen, dus je hebt het zelf opgelost. Mag ik je er nog wel even op wijzen dat je met variablen in echo's het beste consequent kan zijn en het op deze manier kan doen:
  1. echo "- <a href=index1.php?page=".$submen['ID'].">".$submen['titel']."</a><br>";

Dit geld ook voor je mysql tabellen. Ik zie dat je "ID" en "titel" gebruikt, dit kan verwarrend zijn en ook hier is het beter om consequent te zijn. Mijn tip is om alles met kleine letters te doen.

Dit is niet bedoelt om je programmatuur af te zeiken, maar een goede manier van programmeren voorkomt veel fouten, en helpt je ook met het opsporen van de fouten die je wel maakt.
Offline lochten - 11/08/2008 14:12
Avatar van lochten Nieuw lid Ok dankjewel, en ik heb zelf de oplossing gevonden, omdat er bij regel 14 <li> in staat pakt hij hem niet, zonder <li> doet hij het wel in Internet Explorer
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s