Nieuw lid |
|
Beste,
Het werkte perfect totdat ik iets veranderde.
Ik kan nergens de fout vinden... iemand enig idee?
De code:
<?php
} else {
// kijken welke methode gebruikt is
methodcheck();
}
?>
<?php } else { // kijken welke methode gebruikt is methodcheck(); } ?>
de functie:
function methodcheck() {
// welke methode gebruikt
if(empty($_POST['zoek_naam']) && empty($_POST['zoek_achternaam']) && empty($_POST['zoek_klantnummer']) && $_POST['dropdown'] != '-') {
echo 'dropdown';
}
elseif(empty($_POST['dropdown']) && empty($_POST['zoek_achternaam']) && empty($_POST['zoek_klantnummer'])) {
echo 'naam';
}
elseif(empty($_POST['dropdown']) && empty($_POST['zoek_naam']) && empty($_POST['zoek_klantnummer'])) {
echo 'achternaam';
}
elseif(empty($_POST['dropdown']) && empty($_POST['zoek_voornaam']) && empty($_POST['zoek_achternaam'])) {
echo 'klant nummer';
}
elseif(empty($_POST['zoek_naam']) && empty($_POST['zoek_achternaam']) && empty($_POST['zoek_klantnummer']) && $_POST['dropdown'] == '-') {
echo "<script language='javascript'> alert('Geen invoer gevonden!'); </script>";
echo "<script language='javascript'> history.go(-1); </script>";
}
}
function methodcheck() { // welke methode gebruikt if(empty($_POST['zoek_naam']) && empty($_POST['zoek_achternaam']) && empty($_POST['zoek_klantnummer']) && $_POST['dropdown'] != '-') { } elseif(empty($_POST['dropdown']) && empty($_POST['zoek_achternaam']) && empty($_POST['zoek_klantnummer'])) { } elseif(empty($_POST['dropdown']) && empty($_POST['zoek_naam']) && empty($_POST['zoek_klantnummer'])) { } elseif(empty($_POST['dropdown']) && empty($_POST['zoek_voornaam']) && empty($_POST['zoek_achternaam'])) { } elseif(empty($_POST['zoek_naam']) && empty($_POST['zoek_achternaam']) && empty($_POST['zoek_klantnummer']) && $_POST['dropdown'] == '-') { echo "<script language='javascript'> alert('Geen invoer gevonden!'); </script>"; echo "<script language='javascript'> history.go(-1); </script>"; } }
Als ik een naam kies in de drop down werkt het prima, selecteer ik NIKS werkt het ook prima, maar bij ingeven naam, achternaam of klant nummer krijg ik een blanko scherm zonder fout melding... dit was voorheen niet, het werkte prima. Iemand die de fout ziet?
|